تاریخ انتشار: 1396/01/27 10:12
کد خبر: 216801

واکنش اینستاگرامی پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس به قهرمانی سرخپوشان

واکنش اینستاگرامی پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس به قهرمانی سرخپوشان
پرسپولیس روز گذشته با شکست ماشین سازی در فاصله سه هفته به پایان لیگ برتر قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد.
این قهرمانی پس از 9 سال باعث شد پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس پیام های تبریک منتشر کنند که در ادامه متن این پیام ها را می خوانید:
 
علی پروین: قهرمانی مبارک همه هواداران، تبریک به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم.
 
احمدرضا عابدزاده: قهرمانی ارتش سرخ مبارک سرخ دلان عزیز و همچنین عرض تبریک و خسته نباشید خدمت تمام اعضای تیم پرسپولیس و جناب برانکو.
 
مهدی مهدوی کیا: تبریک به خانواده بزرگ پرسپولیس، هواداران، پیشکسوتان، کادر فنی، بازیکنان و امور اجرایی و تدارکات تیم. اجازه بدهید کسانی که در روزهای سخت با شما نبودند نیز شادی کنند چون یاد می گیرند که هوادار باشند نه طرفدار. راستی این ستاره چقدر درخشانه. یادی کنیم از تمام عزیزانی که 9 قهرمانی قبل را به هواداران هدیه کردند.
 
علی دایی: تبریک به تمام پرسپولیسی ها. پرسپولیس امسال همون تیمیه که موردنظر هواداران بوده و با شایستگی و درایت کادر فنی و تلاش ستودنی بازیکنان قهرمان شد و به حقش رسید. مبارک همه هواداران.
 
یحیی گل محمدی: تبریک فراوان به همه هواداران بالیاقت و خداقوت به بازیکنان با غیرت، کادر فنی با دانش و مدیریت محترم به امید موفقیت های بیشتر و قهرمانی در آسیا.
 
مهرداد میناوند: امروز نمیتونم خوشحال باشم. متاسفانه خبر از دست دادن هموطنان آذری در فاجعه سیل و آسمانی شدن دوست و رفیقم عارف لرستانی عزیز این قهرمانی رو به کام مون تلخ کرد. ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این عزیزان با کمال احترام مزین شدن پیراهن ارزشمند تیم محبوبم به ستاره واقعی رو به هواداران تبریک میگم.
 
علی کریمی: تبریک دوستان. مبارکتون باشه. مزد حمایتتون از تیم رو گرفتین. خسته نباشین به بازیکنان، کادر فنی و مدیریت.
 
جواد کاظمیان: این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد. تبریک به پرسپولیسی های عزیز.
 
محسن خلیلی: قهرمانی پرسپولیس کبیر بر همه سرخدلان و هواداران بینظیر و دوست داشتنی مبارک. دلنشین ترین ترانه عالم همینه؛ پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه.
 
سپهر حیدری: تبریک بابت قهرمانی تیم محبوبم پرسپولیس کبیر.
 
کریم باقری: شیرین تر از عسل مبارک تک تک هواداران باشه. تشکر ویژه از تمام کسانی که ما را در این راه یاری کردن. هواداران عزیز که ما رو در سرما و گرما تنها نگذاشتن. فقط با صدای بلند بخوان لذت ببر و بگو: پرسپولیس همیشه قهرمان.
 
جلال حسینی: الوعده وفا رفیق. کاپیتان روحت شاد یادت گرامی. ما همه قول داده بودیم به هانی، می بره بالا جام قهرمانی. 
 
حسین ماهینی: الوعده وفا کاپیتان هادی. تبریک به تک تکتون.
 
مهدی طارمی: الوعده وفا کاپیتان، خدایا شکرت.
 
علیرضا بیرانوند: این لحظه ها قابل توصیف نیست. بعضی مسائل رو نمیشه توضیح داد یا تعریف کرد! فقط باید حس کرد. امیدوارم حس شادی ترنم لحظه هایتان باشد. تبریک به شما هواداران عزیز که لایق بهترین ها هستید.
 
فرشاد احمدزاده: داداش اینم قولی که بهت داده بودیم(خطاب به مرحوم نوروزی). مبارک همه سرخدلان.
 
سروش رفیعی: خدایا شکرت. مبارکتون باشه.
 
احمد نورالهی: هادی جان می دونیم امشب خیلی خوشحالی. کاپیتان مهربان و بااخلاق روحت شاد. خسته نباشید به کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس. قهرمانی مبارک همه تون باشه. به امید سال خیلی خوب برای فوتبال ایران.
 
امید عالیشاه: تبریک فراوان به همه دوستان و هواداران ارتش سرخ و خسته نباشید به کل مجموعه پرسپولیس. امیدوارم جشن باشکوهی هم در کنار کاپیتان ابدی تدارک ببینند. به امید موفقیت روزافزون پرسپولیس در تمامی عرصه های داخلی و آسیایی.
 
رامین رضاییان: سلام به همه هواداران دوست داشتنی پرسپولیس. این قهرمانی را به همه شما تبریک میگم. عشقید شماها.
 
محسن بنگر: ما که تو جشن قهرمانی دوستامون هستیم. مبارک همه قرمزا.
 
همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه های ذوب آهن و نفت تهران و چهره هایی مثل مایدا چیچیچ(سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران) جری بنگستون، ایمون زاید، گابریل، برانکو، سرتن چوک، هانی نوروزی، علی بهزادی و ... نیز با انتشار عکس و متن هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36la99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!