تاریخ انتشار: 1396/01/29 10:25
کد خبر: 216336

عادل فردوسی پور به بازیکن پرسپولیس: آخه این موها چیه؟!

عادل فردوسی پور به بازیکن پرسپولیس: آخه این موها چیه؟!

یکی از سوژه های طنز برنامه دیشب نود مدل موی جدید محسن مسلمان بود. نه تنها فردوسی پور در این برنامه به مدل موی مسلمان گیر داد بلکه در قسمت طنز برنامه نود هم مدل موی مسلمان یکی از سوژه های خنده میثاقی و بازیکنان پرسپولیس شد.

در قسمت طنز گفت و گو با طارمی، کامیابی نیا، ماهینی، احمدزاده و مسلمان در شرایطی که خود محسن مسلمان یک کلاه گذاشته بود تا مویش دیده نشود، نودی ها یک نمای کلوز آپ از موی مسلمان به تصویر کشیدند و میثاقی هم پرسید که تا حالا چه کسی چنین مدلی مویی زده؟ که طارمی به شوخی گفت: ” روبرتو باجیو”.

بعد هم که مصاحبه قطع شد، مجری برنامه 90 دوباره بحث مدل موی محسن مسلمان را پیش کشید و خطاب به برانکو ایوانکوویچ که میهمان حضوری برنامه بود، گفت: «خیلی بازیکنان خوبی هستند و این بازیکنان باید قدر خودشان را بدانند. حیف است که یکی دو سال خوب باشند و بعد محو شوند. ما بازیکنانی داشته ایم که این طوری بوده اند. ولی این بازیکنان باید مراقب خودشان باشند. مثلا مدل موی محسن مسلمان. آقای مسلمان، آخه این موها چیه؟!»

نکته جالب اینکه در قسمت دیگر برنامه، برانکو در واکنش فردوسی پور در مورد مدل موی مسلمان تاکید کرد که مدل مو و اینجور مسائل به خود بازیکن مربوط است و بی دلیل نباید دخالت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxxd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید برانکو / 6 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت