تاریخ انتشار: 1396/01/30 08:15
کد خبر: 216119

ترس پرسپولیس از دچار شدن به سرنوشت استقلال!

ترس پرسپولیس از دچار شدن به سرنوشت استقلال!

با پیروزی برابر ماشین‌سازی، پرسپولیس قهرمانی‌اش در مسابقات لیگ شانزدهم را سه هفته پیش از پایان این رقابت‌ها مسجل کرد. به این ترتیب بعد از کش‌وقوس‌های فراوان قرار شده مراسم اهدای جام قهرمانی به این تیم روز چهارشنبه در پایان بازی هفته بیست‌وهشتم برابر پدیده مشهد برگزار شود. سرخپوشان بعد از این مسابقه باید راهی عمان شوند تا در جدال «مرگ و زندگی» برابر الهلال عربستان حاضر شوند. با این وجود به نظر می‌رسد آنها حداقل بازی با پدیده را هم تا حدی جدی بگیرند و برای این مسابقه انگیزه کافی داشته باشند. در واقع به سه دلیل بعید است پرسپولیس بازی پدیده را شل بگیرد.
  آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر چهار سال پیش اتفاق افتاد. آنها در فاصله یک هفته به پایان لیگ دوازدهم قهرمانی خودشان را قطعی کردند، اما هفته آخر در بازی تشریفاتی اهدای جام مقابل چیزی حدود 90هزار تماشاگر 2 بر یک به داماش گیلان باختند و طبعا جشن هواداران این تیم تا حدی تلخ شد. حالا پرسپولیس نمی‌خواهد آن خاطره برایش تکرار شود؛ به خصوص که سرخپوشان امسال در ورزشگاه آزادی نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند و عمدتا هواداران را راضی به خانه فرستاده‌اند.
  کسب یک پیروزی دیگر از 3بازی آخر باعث خواهد شد مجازات احتمالی کسر 6امتیاز از پرسپولیس هم قهرمانی این تیم را به خطر نیندازد. به هر حال با وجود آنکه سرخ‌ها روی کاغذ هم قهرمانی‌شان را رسمی کرده‌اند، هنوز کمی بابت احتمال کسر امتیاز دغدغه دارند. در این میان آنها با یک برد دیگر می‌توانند فاصله امن‌شان با سایر رقبا را نگه دارند و با خیال راحت جشن قهرمانی را برگزار کنند.
  5روز بعد از بازی با پدیده، پرسپولیس باید رودرروی الهلال عربستان بایستد که سرنوشت فصل سرخ‌ها را مشخص خواهد کرد. سرخپوشان برای آن بازی باید بهترین شرایط روحی و روانی را داشته باشند و بنابراین ترجیح می‌دهند با کسب یک پیروزی لیگی راهی عمان شوند. قرمزها برای بازی با الهلال جلال حسینی و سروش رفیعی را در اختیار ندارند، پس حداقل این دو بازیکن مقابل پدیده استراحت نمی‌کنند  و فیکس هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v66lb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منطق و برانکو، هر دو بر علیه پرسپولیس