تاریخ انتشار: 1396/02/02 13:21
کد خبر: 215456

رجب زاده:همسرم میگوید همچنان بازی کنم/چرا برای نفت احترام قائل نیستید؟

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جای بازیکنان نفت بودم به من خیلی بر می خورد و نمی دانم چرا بعضی ها می خواهند در حق تیمی مثل نفت اجحاف کنند.
 رجب زاده:همسرم میگوید همچنان بازی کنم/چرا برای نفت احترام قائل نیستید؟

مهدی رجب زاده در گفت و گو با کاپ درباره برتری 2 بر یک ذوب آهن مقابل ماشین سازی گفت: خدا را شکر چند هفته است که نتایج خوبی می گیریم. در زمانی هم که پس از بازی با صبا تیم نتیجه نمی گرفت فقط این استقلال بود که در جدول ما را رد کرد و خوش شانس بودیم که تیم های پایین تر از ما هم نتیجه نگرفتند.

وی افزود: با اینکه سقوط ماشین سازی مسجل شده اما بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار و حیثیت فوتبالی خود روز سختی را برای ما رقم زدند و خطرناک ظاهر شدند. آنها 2 یا 3 موقعیت خیلی جدی گل زنی داشتند. خدا را شکر مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد گل زنی خود در این بازی هم اظهار داشت: این گل برای من از دو جنبه اهمیت زیادی داشت. اول اینکه در پیروزی تیم ما بسیار تاثیرگذار بود و دوم اینکه نودمین گلم را برای تیم ذوب آهن زدم و این اتفاق بزرگ نصیب تیم ما شد. من این گل را تقدیم به همسرم کردم که طی سال های گذشته چه در شیراز چه در کرمان و اصفهان نگذاشت آب در دل من تکان بخورد و همچنان با بدن آماده به فوتبال خود ادامه دهم.

وی درباره اینکه با توجه به خداحافظی های اخیر عنایتی، برهانی و عقیلی که به نوعی هم دوره او محسوب می شوند آیا قصد خئاحافظی از فوتبال را ندارد، تاکید کرد: همسرم از من می خواهد به بازی کردن ادامه دهم و تا روزی که احساس کنم بدنم جواب می دهد و توانایی هایم برای تیمم مفید است. بازیکن بغل دستی من در زمین به جای من نمی دود. قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم. در مجموع تا زمانی که در فوتبال عزت داشته باشم، بازی می کنم و همچنان پرچم دار نسل خودم هستم.

رجب زاده در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در ذوب آهن می ماند، تصریح کرد: خودم دوست دارم در ذوب آهن بمانم و اگر روزی بخواهم از فوتبال خداحافظی کنم با پیراهن این تیم باشد اما باید ببینیم آیا باشگاه هم مرا می خواهد؟

وی درباره اینکه اختلاف سنی او با کوچکترین بازیکن تیم چند سال است، گفت: من خردادماه 39 ساله می شوم و با کوچکترین بازیکن تیم هم حدود 20 سال اختلاف سن دارم. برخی مواقع به او به شوخی می گویم اگر پسر داشتم تو الان هم سن او بودی و این درحالی است که این بازیکن فقط سه سال از دختر من بزرگتر است.

کاپیتان ذوب آهن درباره اینکه در یکی از بازی های اخیر تیمش نسبت به تعویض خود واکنش نشان داد و از این موضوع ناراحت بود، گفت: این موضوع گذشته و اختلاف نظری بود که حل شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره رقابتی که سپاهان با این تیم برای کسب عنوان چهارمی لیگ و احتمالا کسب سهمیه دارد، تاکید کرد: ما که درحال حاضر چهارم هستیم و هدف مان این است که با بهترین رتبه ممکن یعنی همین چهارمی لیگ را به پایان برسانیم و اگر خدا خواست و اتفاقاتی افتاد که منجر به کسب سهمیه شد که خدا را شکر و چه بهتر اما در این بین من یک گلایه دارم. هم تیم نفت تهران و هم تراکتورسازی از تیم های قدرتمند فوتبال ایران بوده و برای قهرمانی در جام حذفی خواهند جنگید. من نمی فهمم که چرا برخی ها برای تیم نفت احترام قائل نیستند و به ما می گویند اگر در لیگ چهارم شوید سهمیه می گیرید. مگر نفت با بازیکنان و کادرفنی که دارد یک تیم از پیش بازنده است؟

رجب زاده تاکید کرد: من اگر جای بازیکنان نفت بودم به من خیلی بر می خورد و ناراحت می شدم. چرا بعضی ها می خواهند در حق تیمی همچون نفت اجحاف کنند.

وی درباره بازی تیمش مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با العین خیلی حساس است چون اگر مقابل این تیم نتیجه نگیریم با توجه به بازی آخر ما و آنها مقابل الاهلی و بنیاد کار دیگر می شود گفت کار ما تمام است. آنها در فصل گذشته زمانی که تیم ما به طور مداوم حمله می کرد روی 2 ضد حمله دروازه تیم ما را 2 بار باز کرده و ما راباهوش بردند بنابراین اگر باهوش عمل نکنیم بازنده خواهیم شد. باید در بازی با العین کار را برای صعودمان از گروه تمام کنیم. انتظار ما این است که هوادارنمان و حتی هواداران سپاهان هم برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.

وی درباره بازی با پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر هم تصریح کرد: با اینکه قهرمانی پرسپولیس مسجل بود اما قاطعانه پدیده را برد و با توجه به حساسیتی که برای کسب جایگاه چهارمی لیگ ایجاد شده مطمئنم آنها شرافتمندانه مقابل ما بازی خواهند کرد و ما هم فقط برای کسب سه امتیاز پا به میدان می گذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en5kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتور با 3 محروم به دیدار سپاهان می‌رود