تاریخ انتشار: 1395/05/15 19:34
کد خبر: 269747

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گسترش فولاد

پرسپولیس فردا در حالی در سومین دیدار فصل به مصاف گسترش فولاد می رود که انتظار می رود نسبت به دیدارهای گذشته تغییری در ترکیب این تیم به وجود نیاید.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گسترش فولاد

برانکو ایوانکوویچ که از بازی فصل گذشته تیمش برابر گسترش فولاد خاطره خوشی در ذهن دارد، در سومین هفته از فصل شانزدهم به مصاف این رقیب که به نظر می رسد با توجه به نقل و انتقالات تابستانی قدرتمندتر شده است، قرار خواهد گرفت.

در ترکیب پرسپولیس در حال حاضر تنها محمد امین آرام طبع به دلیل مصدومیت سرخپوشان را همراهی نخواهد کرد و دیگر بازیکنان این تیم در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار دارند.

با این شرایط علیرضا بیرانوند همچون دو دیدار گذشته در ترکیب اصلی و با شماره یک درون دروازه سرخپوشان قرار خواهد گرفت و امیدوار است در سومین بازی اش بار دیگر همچون دیدار با سایپا دروازه اش را بسته نگه دارد و خاطره بازی با فولاد را فراموش کند.

در خط دفاعی نیز حسین ماهینی در دفاع راست، سیدجلال حسینی و محمد انصاری به عنوان زوج دفاع میانی و محسن ربیع خواه در جناح چپ به میدان خواهند رفت.

کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده چهار بازیکن ثابت ترکیب خط میانی سرخپوشان خواهند بود و وحید امیری و علی علیپور نیز زوج خط حمله سرخپوشان را در ورزشگاه بنیاد دیزل تشکیل خواهند داد.

این دیدار از ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه بنیاد دیزل، استادیوم اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z68jz

آخرین اخبار