تاریخ انتشار: 1396/02/06 14:06
کد خبر: 214709

کیانی:با این وضعیت سال بعد نباشیم،بهتر است/ ادینیو ناراحت است

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باشگاه نباید اجازه بدهد داشته هایمان از این تیم بروند.
 کیانی:با این وضعیت سال بعد نباشیم،بهتر است/ ادینیو ناراحت است

مهدی کیانی  درباره دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: شرایط تیم از نظر روحی بعد از برد اخیر بربار استقلال خیلی خوب است و چون در بازی رفت به سپاهان باختیم حالا می خواهیم با شکست دادن آنها در خانه شان آن باخت را جبران کنیم. سپاهان تیم خطرناکی است و بعد از آمدن کرانچار نتایج خوبی گرفته اندو در زمین چمنی خوب از تیم ها پذیرایی می کنند و چون فوتبال را روی زمین انجام می دهند آن زمین کمک شان است؛ البته تیم ما هم روی زمین خوب بازی می کند در ورزشگاه سپاهان شرایط خوبی خواهیم داشت.

وی درباره غیبت سه بازیکن تمیش در این بازی گفت: این برای ما عادت شده است. اینکه در طول فصل هر تیمی در بازی های خود بازیکنانی را نداشته باشد طبیعی است اما از آنجایی که با فقر بازیکن روبرو هستیم این غیبت ها و محرومیت ها بیشتر به چشم می آید.

کاپیتان تراکتورسازی درباره برنامه ادینیو جهت خداحافظی از تبریزیها در بازی با نفت گفت: واقعا حیف است. به نظر من ابتدای فصل ادینیو نمی خواست به ایران بیاید چون خانواده اش موافق نبودند اما به خاطر هواداران تراکتورسازی قبول کرد تا برگردد و الان هم به نظرم از موضوعی ناراحت است. او در این فصل کمی اذیت شد و ما نباید بگذاریم با خاطرهع ای تلخ از ایران برود.

وی در پاسخ به این سوال علت ناراحتی ادینیو چیست گفت: نمی دانم اما می دانم که ناراحت است. ما ایرانی ها به بی مهری ها عادت داریم اما بازیکنی مثل ادینیو تحت تاثیر این مسایل قرار می گیرد.

کیانی  در ادامه گفت: الان کرار می خواهد برود، ادینیو می خواهد برود. 4، 5 بازیکن دیگر هم قراردادشان تمام می شود و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم که بسته است. نمی دانم باشگاه چکار می کند و چرا زودتر دست به کار نمی شود تا نفراتی که الان داریم حفظ شوند.با این وضعیت فصل بعد باید برای نیفتادن بجنگیم. اگر قرار است این نفرات بروند و تراکتور بازیکن نداشته باشد بهتر است اصلا در لیگ بعدی شرکت نکنیم چون هوادارا ما که در سرما و گرما کنارمان بوده گناهی نکرده و حقش این نیست که دائم نگران باشد.تازه در نظر بگیرید که فصل بعد باید در آسیا هم حاضر شویم.

وی در پایان گفت: انتظار ما از مسئولان باشگاه این است که با بازیکنان جلسه بگذارند و مشکلات آۀنها را حل کنند. ما هم از سال قبل و هم از امسال طلب داریم اما هیچوقت این بچه ها کم نگذاشتند.شما ببین پرسپولیس که قهرمان شده اعتصاب می کند و استقلال هم یکبار بخاطر مشکلات مالی اعتصاب کرد اما بچه های ما با تمام مشکلات هیچوقت تمرینات را تعطیل نکردند چون عاشق تیم شان و هواداران هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvre9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ژنرال قلعه‌ نویی دست‌ نیافتنی‌تر می‌ شود