تاریخ انتشار: 1395/05/15 20:51
کد خبر: 269720

اتفاق عجیب در آغاز بازی استقلال و نفت!/بازی با سر شکسته در زمین

استیو جونز به همراه یکی دیگر از مربیان استقلال وارد زمین شد و از بازیکنان خواست تا استارت تندی بزنند و بازیکنان هم این کار را کردند ناظر مسابقه با عصبانیت مربیان استقلال را از زمین بیرون کرد.

 دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت آبادان از ساعت 20و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد و علیرضا منصوریان پیش از شروع مسابقه به سمت نادر دست‌نشان رفت و با وی خوش و بش کرد. همچنین حسن حوری دروازه‌بان نفت آبادان هم به سمت نیمکت استقلال رفت.

* در حالی که بازیکنان دو تیم آماده شروع مسابقه بودند، اتفاق عجیب و جالبی رخ داد؛ استیو جونز به همراه یکی دیگر از مربیان استقلال وارد زمین شد و از بازیکنان خواست تا استارت تندی بزنند و بازیکنان هم این کار را کردند. جلال مرادی که ناظر مسابقه است، بلافاصله وارد زمین شد و با عصبانیت مربیان استقلال را از زمین بیرون کرد که مربی انگلیسی استقلال از این موضوع بسیار متعجب شد.

* حدود 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. با وجودی اینکه نیم ساعت از آغاز بازی گذشته است، اما برخی از هواداران درحال ورود به ورزشگاه هستند.

* علی عبدالله‌زاده بازیکن تیم نفت آبادان از دقایق ابتدایی مسابقه به دلیل آسیب‌دیدگی سر خود را بانداژ کرد. این بازیکن با سر شکسته در ترکیب آبادانی‌ها حضور دارد و مقابل استقلال بازی می‌کند.

* محمد نوازی بازیکن سابق استقلال با حضور در جایگاه ویژه دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان را تماشا می‌کند، همچنین گاسپار و اوسیانو، دستیاران کی‌روش هم در ورزشگاه حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

 

منبع : افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq58x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیغ‌نورد: می‌خواهم امسال هت‌تریک کنم

نفت تهران 0 - سپاهان 1؛ اولین برد ویسی
پیروزی روحیه‌بخش در تختی