تاریخ انتشار: 1396/02/08 21:32
کد خبر: 214233

کریمی: صلاح به ما که رسید سلاحش را زمین گذاشت/ از چند لیگ برتری پیشنهاد دارم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روزی که «علی صلاح» آمد، در اولین تمرین‌مان دو گل هم زد، اما اوضاع بدنی‌اش خوب و آماده نبود.
کریمی: صلاح به ما که رسید سلاحش را زمین گذاشت/ از چند لیگ برتری پیشنهاد دارم

به گزارش فرتاک ورزشی، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همیشه در همه دربی‌ها یک ویژگی خاصی وجود دارد. در کنار دوستی و صمیمتی  که همیشه بین تیم‌های هم استانی وجود دارد، همیشه هیجان خاصی دارد. این بازی برای هر دو تیم مهم است و به همین خاطر حساسیت دو برابر شده است.

الان تمام تیم‌ها به شرایط آرمانی رسیدند و وحدت تاکتیکی در تیم‌ها به اوج رسیده است. محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها هم البته دو برابر شده است.  با توجه اینکه تیم فولاد نیز مانند خود ماست که به همین خاطر، یک بازی بدون ترس انجام می‌دهیم. فردا فکر می‌کنم دو تیم یک بازی خوب ارائه خواهند کرد.

وی درباره غایبان تیمش برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، گفت: نمی‌شود تیم‌ها بدون مصدوم و محروم باشند. در بازی‌های قبل هم نوروزی را نداشتیم، اما جای نگرانی نیست. الان جوان‌ها آمدند و سرمایه‌ای که روی آنها گذاشتیم، نتیجه داده است. الان می‌توانیم بدون ترس به خاطر نداشتن یک بازیکن، کار کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا از تیم‌های دیگر نیز پیشنهاد دارید یا خیر، تصریح کرد: من از جاهای دیگر هم پیشنهاد دارم؛ از چند تیم لیگ برتری و چند تیم دسته یکی. به آنها هم البته گفتیم که تمام تمرکز را روی صنعت نفت گذاشتیم. حق هم همین است که ابتدا به تیم خودمان رسیدگی کنیم و بعد سر فرصت مناسب به پیشنهادهایی که داریم برسیم. الان در آبادان بهتر می‌توانیم همدیگر را درک کنیم. باید ببینم خدا چه می‌خواهد. کار ما این است و باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

کریمی با اشاره به وضعیت «علی صلاح»، مهاجم عراقی این تیم، خاطرنشان کرد: تاکتیک ما به طوری است که اگر همه در طول بازی، روی تاکتیک ما برنامه‌ریزی نکنند، جا می‌مانند. «صلاح» به ما که رسید «سلاحش» را جا گذاشت. مقصر شما (خبرنگاران) بودید. شما فشار زیادی آوردند و مدام گفتید «مهاجم» بیاورید. روزی که صلاح آمد، در اولین تمرین‌مان دو گل هم زد، اما اوضاع بدنی‌اش خوب و آماده نبود. فیزیک او جفت‌وجور نیست. اگر صلاح و باشگاه تمایل داشته باشند، در مورد سال آینده هم صحبت می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvjlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی: بازیکنانم به جای تنبیه مستحق تشویق و دست‌مریزاد هستند