تاریخ انتشار: 1396/02/08 22:35
کد خبر: 214213

ترس استقلالی ها از تمدید قرارداد

استقلال اگر بخواهد با هر بازیکن جدیدی توافق کند یا یا قرارداد بازیکنان فعلی اش را تمدید کند طبق حکم فیفا تا باز شدن پنجره نقل و انتقال تابستانی در ایران نمی تواند هیچ قراردادی را ثبت کند.
ترس استقلالی ها از تمدید قرارداد

استقلال روزهای سختی را در فصل نقل و انتقالات سپری خواهد کرد. استقلال اگر بخواهد با هر بازیکن جدیدی توافق کند یا یا قرارداد بازیکنان فعلی اش را تمدید کند طبق حکم فیفا تا باز شدن پنجره نقل و انتقال تابستانی در ایران نمی تواند هیچ قراردادی را ثبت کند.

 قرادادهایی که تا آغاز پنجره نقل و انتقالات از سوی باشگاه استقلال ثبت شود غیر قانونی محسوب می شود. برای همین هم بازیکنان فعلی استقلال ، هیچکدام حاضر به تمدید قرارداد نیستند. چون استقلال هنوز محرومیت زمستانی را طی می‌کند و اینکه دو پرونده باز و مهم دیگر در فیفا دارد که می تواند در صورت عدم پرداخت این باشگاه را با محرومیت دوباره مواجه کند.

ستاره های استقلال به شرطی قرارداد خود را تمدید می کنند که تیمی قدرتمند بسته شود. اگر استقلال محروم باشد، نمی تواند ستاره ای جذب کند و همین بهانه ای است تا بازیکنان کلیدی فعلی این تیم حاضر به تمدید قرارداد نشوند.

پرونده نیمه کاره جی لوید ساموئل برای پرداخت قسط سوم و پرونده پروپئیچ که این بازیکن کروات مدعی طلب چند صد هزار دلاری است. باید دید آیا استقلال می تواند با حل مشکلات پرونده های خود در فیفا بازیکنان فعلی خود را وادار به تمدید قرارداد کند یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvawy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده های 6 گانه شکایت از استقلال در فیفا؛فرصت آخر برای پروپیچ