تاریخ انتشار: 1396/02/09 21:11
بازیکنانم با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند
کد خبر: 214033

جلالی: طبیعی است برای منشا بازار تشکیل شود/ ان‌شاءالله فصل بعد هم در پیکان هستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود اینکه در میانه جدول لیگ هستیم اما بازیکنانم با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند.
جلالی: طبیعی است برای منشا بازار تشکیل شود/ ان‌شاءالله فصل بعد هم در پیکان هستم

 مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: بیشتر از نتیجه، از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم. هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم و با وجود اینکه در میانه جدول لیگ هستیم اما بازیکنانم با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند و من به عنوان مربی باید به این جوانان افتخار کنم. این بچه‌ها در خیلی از بازی‌ها فراتر از نتیجه فوتبال خوبی بازی می‌کردند و امروز هم توانستیم تیم پر انگیزه و سخت‌کوشی را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از عملکرد پیکان در کدام نیمه راضی‌تر بود، گفت: ما در هر دو نیمه خوب بودیم و خیلی منطقی و با حوصله بازی را کنترل کردیم. گردش توپ ما هم در جریان بازی بسیار خوب بود و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایطش برای فصل بعد تصریح کرد: صحبت‌هایی را انجام دادیم و ان‌شاءالله فصل بعد هم در پیکان هستم.

جلالی در خصوص وضعیت گادوین منشا و حضور این بازیکن در پرسپولیس یا استقلال گفت: قرارداد منشا یک ساله است و در پایان این فصل هم به اتمام می‌رسد. منشا را با 100 هزار دلار جذب کردیم و طبیعی است در حال حاضر برای او بازار تشکیل شود. در حال حاضر رقبای ما با مبالغ بالاتر به دنبال جذب او هستند اما سعی می‌کنیم با او مذاکره کنیم تا ببینیم که می‌توانیم او را حفظ کنیم یا خیر. او بازیکن خارجی است که به ما گفته با هدف زندگی بهتر برای خانواده‌اش به ایران آمده است.

وی در خصوص عدم حضورش در کنار زمین و نشستن روی نیمکت گفت: این مسئله دلیل خاصی نداشت و پورغلامی (مربی پیکان) به خوبی کار را مدیریت می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvj7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره پیکان درمقابل  استقلال بازی می کند