تاریخ انتشار: 1396/02/10 14:41
کد خبر: 213916

عباسیان: عموی شهیدم کمک کرد

وینگر تیم پدیده با گلزنی‌اش در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبش را در این فصل کامل کرد.
 عباسیان: عموی شهیدم کمک کرد

، معین عباسیان در بازی مقابل استقلال به صورتی غافلگیرانه توپش را درون دروازه مهدی رحمتی جای داد. او در این باره می‌گوید: این بازی برایم حساسیت خاصی داشت و ما باتوجه به باخت‌های دو هفته گذشته‌مان مقابل تراکتور و پرسپولیس فشار زیادی را متحمل شدیم. البته من از ابتدای فصل تا به اینجای کار تمام تلاشم را برای تیم انجام دادم اما این گل برایم شیرینی خاصی داشت و توانستم حداقل فصل را با عملکردی خوب به پایان برسانم.

وی در ادامه افزود: به نظرم ما در این بازی نه مستحق باخت بودیم و نه مستحق پیروزی بود. تمام آنچه در این بازی رخ داد را از قبل کادرفنی گوشزد کرده بود می‌توانستیم بهتر از این بازی کنم اما نمی‌دانم چه شد که نتیجه اینطور رقم خورد.

او در رابطه با شادی گلش و عکسی که روی پیراهنش منقش کرده بود می‌گوید: پیش از بازی از عموی شهیدم خواسته بودم من را در این بازی کمک کند و از همین رو عکس او را روی پیراهنم حک کردم و با مدد و یاری او به زمین رفتم که همین‌طور هم شد و توانستیم در این بازی بهترین عملکردم را داشته باشم و گلزنی کنم.

هافبک پدیده در خصوص بازی هفته آینده‌شان با ذوب‌آهن و آخرین فرصت این تیم برای رهایی از شرایط بد می‌گوید: آخرین بازی همیشه سخت‌ترین بازی است، آن هم با توجه به گل‌های بیشماری که ذوبی‌ها به پرسپولیسی‌ها زدند و انگیزه بی‌اندازه آنها در این بازی قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت. اما به هرحال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم که آنها به راحتی از ما امتیاز بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvep6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عباسیان: 4 گل خوردیم اما ضعیف نبودیم
نیمه اول باید کار را در می آوردیم

نقش دوست پرسپولیسی رحمتی در محرومیت سیدمهدی
سید جلال از موضعش کوتاه نمی آید