تاریخ انتشار: 1396/02/11 10:39
کد خبر: 213761

درخواست کمک مالی از هواداران توسط استقلالی ها

دبیر هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که باشگاه استقلال نیازمند کمک مستقیم هواداران است.
درخواست کمک مالی از هواداران توسط استقلالی ها

پندار توفیقی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: علیرضا منصوریان خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی شده که قراردادشان این فصل به پایان می‌رسد. در این زمینه، مذاکرات‌مان را انجام داده‌ایم و همچنان ادامه دارد. از طرفی، بازیکنانی چون امید ابراهیمی و کاوه رضایی قلبا استقلالی بوده و به این تیم علاقه دارند و اگر شرایط‌شان مهیا باشد، در استقلال می‌مانند.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در حال مذاکره برای جذب بازیکنان جدید هستیم، اما تا زمانی که چیزی قطعی نشود، هیچ اسمی اعلام نخواهد شد. وقتی بازیکنی جذب شد، اطلاع رسانی خواهیم کرد. باشگاه استقلال در سال‌های گذشته درگیر بدهی‌های بازیکنان خارجی، مالیات و ... بوده و در فصل جاری نزدیک به ۶ میلیارد تومان از بدهی‌ بازیکنان خارجی و مالیات را پرداخت کرده‌ایم. به همین خاطر، از لحاظ نقدینگی افت داشته‌ایم. برای حضور پر قدرت در نقل و انتقالات دست یاری به سمت هواداران باز کرده‌ایم تا از طریق سامانه #۷۳۰* مستقیم به باشگاه کمک کنند. به این امید که بتوانیم از روش‌های دیگر هم درآمدزایی کنیم. همچنین از طریق اسپانسرها درآمدزایی را به حدی برسانیم که علاوه بر تأمین هزینه‌‌ها، طرح‌های باشگاه را هم توسعه دهیم.

دبیر هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: الان در این برهه حساس، باشگاه نیاز دارد که هواداران میلیونی پشت باشگاه باشند تا نقل و انتقالات را پیش برده و در فصل آینده ستاره سوم قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvaqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده اصرار کاوه رضایی برای جدایی از استقلال