تاریخ انتشار: 1396/02/12 07:59
کد خبر: 213552

مرفاوی: استقلال نسبت به فصل قبل پیشرفتی نداشت/ هرکسی جای منصوریان بود چنین نتایجی را می‌گرفت.

صبای قم روز شنبه در یک بازی مهم موفق به شکست دادن نفت تهران شد تا امیدواری‌هایش برای ماندن در لیگ برتر بیشتر شود.
مرفاوی: استقلال نسبت به فصل قبل پیشرفتی نداشت/ هرکسی جای منصوریان بود چنین نتایجی را می‌گرفت.

با صمد مرفاوی در خصوص وضعیت صبا، شانس ماندن این تیم در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

  •   مثل اینکه نفت تهران در بازی روز شنبه حسابی شما را اذیت کرد.

آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما گل زودهنگامی خوردیم و همین موضوع روی بچه‌ها فشار روحی ایجاد کرد. بعد از 20دقیقه خودمان را جمع کردیم و البته در همان نیمه اول هم تغییر تاکتیک دادیم. خوشبختانه روی تجربه و زرنگی عنایتی به گل رسیدیم و همین موضوع روحیه تیم را عوض کرد.

  •   قبول دارید در نیمه دوم تحت تاثیر نفت بودید؟

خب ما باید نتیجه می‌گرفتیم و راهی جز برد نداشتیم. امکان نداشت سراسر تهاجمی بازی کنیم و از طرفی به حریف موقعیت ندهیم. آنها روی تجربه بازیکنان خط میانی‌شان توانستند بازی را در دست بگیرند و روی ضدحملات واقعا فرصت‌های خوبی داشتند و من نمی‌توانم در این زمینه دروغ بگویم. خوشحالم که لطف خدا شامل حال ما شد و در نهایت 3امتیاز را گرفتیم. ناگفته نماند که فروزان هم یک روز فوق‌العاده داشت. من معتقدم کادرفنی تیم ملی باید فروزان را ببیند؛ او در بهترین روزهایش قرار دارد و می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.
  قبل از بازی هم که حسابی با دایی خوش‌وبش کردید.
بله، با هم احوالپرسی کردیم. دایی همیشه خندان است. البته او بعد از بازی خیلی ناراحت بود. در جریان بازی هم اعتراض‌هایی به داوری داشت.

  •   فکر می‌کنید صبا در لیگ برتر بماند؟

نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و باید دید در هفته آخر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

  •   بازی با استقلال خوزستان را چطور می‌بینید؟

استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است. آنها در آسیا هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. شاگردان پورموسوی خیلی خوب و هماهنگ هستند و سال گذشته نیز قهرمان ایران شدند. ما بازی سختی داریم اما باید خوب بازی کنیم تا هرطور شده ببریم.

  •   سال بعد در صبا می‌مانید؟

صبا الان در شرایط حساسی قرار گرفته است. تمام فکر و ذهن من اینجاست و به‌جز موفقیت صبا، به هیچ‌چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛ نه به سال آینده و نه هیچ چیز دیگری.

  •  شما قبلا سرمربی استقلال بودید. به عملکرد منصوریان در این فصل چه نمره‌ای می‌دهید؟

هر فردی جای منصوریان بود چنین نتایجی را می‌گرفت. استقلال این همه هزینه کرد و بازیکنان گران‌قیمت جذب کرد؛ قرار نبود که وسط جدول باشد. این تیم نسبت به سال گذشته هم پیشرفتی نداشت. استقلال فصل قبل سوم شد و جام‌حذفی را از دست داد و امسال هم دوم یا سوم می‌شود و جام‌حذفی را نیز از دست داده است. من نمی‌توانم به کسی امتیاز بدهم. برای استقلال در آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم برای فصل بعد هم تیم خوبی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3958pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بدشانس استقلال: چرا این فصل تموم نمی‌شه؟!