تاریخ انتشار: 1396/02/12 08:53
کد خبر: 213546

تجلیل استقلال از منصوریان به خاطر نایب قهرمانی

در اتفاقی جالب، باشگاه استقلال در صورت مسجل شدن نایب قهرمانی در لیگ برتر، از سرمربی و کادر فنی تیم بزرگسالان تقدیر می‌کند.
تجلیل استقلال از منصوریان به خاطر نایب قهرمانی

 این باشگاه دلیل این تصمیم را کسب نتایج خوب تیم استقلال عنوان کرده است. این در حالی است که استقلالی‌ها با وجود کسب نتایج خوب در آخر فصل، امتیازات زیادی را در ابتدای فصل از دست داده بودند و در مقاطعی از فصل، منصوریان احتمال کنار گذاشته شدنش توسط باشگاه را احساس می‌کرد. در همان دوره، چند عضو هیات مدیره استقلال در نشست‌های این باشگاه بر حضور یک مربی خارجی به عنوان جانشین منصوریان تاکید کرده بودند اما حالا با تایید همین اعضا قرار است از منصوریان تقدیر شود.
مسعود معینی، عضو هیات مدیره باشگاه با تایید این خبر گفت: «ابتدای فصل و زمانی که قصد داشتیم برنامه‌ریزی برای انتخاب سرمربی استقلال را شروع کنیم از منصوریان شنیدیم که قول داد رتبه استقلال در پایان فصل بهتر از رتبه این تیم در فصل قبل باشد. استقلال آن روزها دوران پرحاشیه‌ای را طی می‌کرد و قصد داشتیم تیم را در بهترین شرایط روحی راهی مسابقات لیگ برتر کنیم به همین دلیل همان‌جا با این مربی جوان شرط کردیم که در صورت تحقق این شرط از وی تقدیر رسمی کنیم. حالا در آستانه کسب نایب قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی گرفتیم و در صورت نهایی شدن رتبه دومی در لیگ برتر، طبق وعده قبلی‌مان از منصوریان تقدیر می‌کنیم.»
البته منصوریان کار چندان آسانی برای حضور در این مراسم تقدیر ندارد. استقلالی‌ها یک امتیاز از تیم رده سومی تراکتور پیش هستند و باید در هفته پایانی رودرروی سپاهانی قرار بگیرند که با حضور کرانچار توانسته نتایح خوبی کسب کند. سپاهان سه بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا بعد از پرسپولیس، استقلال و تراکتور، عنوان چهارمی لیگ را در اختیار دارد. این تیم همین هفته موفق شد تراکتور‌سازی یعنی جدی‌ترین رقیب استقلال را با دو گل از پیش‌رو بردارد و برای شکست دادن استقلال هم حسابی انگیزه دارد. از سوی دیگر تراکتور‌سازی در آخرین بازی فصل باید میزبان نفت تهران باشد و برای حضور در رده دوم جدول نیاز به هر سه امتیاز این بازی خانگی دارد. به نظر می‌رسد شرط تقدیر از منصوریان، شکست دادن سپاهان باشد، چرا که در این صورت استقلال به رتبه سوم جدول می‌رسد با این تفاوت که سال گذشته استقلال تحت هدایت مظلومی به جز کسب رتبه سومی به فینال جام جذفی هم رسیده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9mwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیئت مدیره استقلال دستیار خارجی را وتو کرد