تاریخ انتشار: 1396/02/13 11:13
کد خبر: 213215

زبان سرخی که بیرانوند را به نیمکت می برد

برانکو ایوانکوویچ فکرش را نمی‌کرد در بازی با ذوب‌آهن اصفهان، علیرضا بیرانوند دچار حواشی بازی شود و سه گل عجیب دریافت کند.
زبان سرخی که بیرانوند را به نیمکت می برد

روی هر سه گل نیز بیرانوند مقصر اول بود و بعد از این دیدار و به خاطر مصاحبه‌ای که انجام داد، مشخص شد او اصلاً تمرکز کافی برای حضور در میدان را نداشت. معلوم نیست حق با بیرانوند بوده یا نه ولی به هر حال برانکو وقتی متوجه شد که بازیکنش اصلاً شرایط بازی ندارد، چرا باید او را به میدان بفرستد؟

 هیچ‌کدام از هواداران پرسپولیس نمی‌دانستند بیرانوند تا این حد بازیکن حساسی است و نمی‌تواند از دروازه سرخپوشان مثل دیدارهای گذشته برابر ذوب‌آهن محافظت کند. او در ادامه کلین‌شیت‌های خود ناموفق بود و رکورد بهترین خط دفاعی ادوار لیگ برتر به نام پرسپولیس نیز به خطر افتاد. با این حساب و با توجه به اینکه رابطه بیرانوند و هواداران نیز سرد شده، احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن در روز بازی با سیاه‌جامگان وجود دارد. از یک سو، نیمکت‌نشینی می‌تواند به سود بیرانوند باشد تا او به استراحت پرداخته و آماده بازی با الوحده امارات شود و از طرف دیگر برانکو زمان بهتری پیدا می‌کند تا بوژیدار رادوشوویچ را دوباره بیازماید تا مشخص شود آیا می‌تواند برای فصل آینده نیز روی او حساب باز کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovyqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره یک تیم ملی نه به لالیگا می‌رود و نه بشیکتاش تا 1400 در پرسپولیس

چشم برانکو به دست های دروازبان ذوب آهن