تاریخ انتشار: 1396/02/15 19:36
کد خبر: 212693

باقری از استقلال می رود، حدادی فر می آید

علیرضا منصوریان برای تقویت خط میانی استقلال چشم به جذب قاسم حدادی فر دارد. بازیکنی که با ذوب آهن دچار اختلاف شده و احتمالش ضعیف است که در این تیم بماند.
باقری از استقلال می رود، حدادی فر می آید

علیرضا منصوریان تلاش خود را برای تقویت استقلال آغاز و لیستی را در همین زمینه تهیه کرده است. لیستی که در آن نام برخی از ستاره های لیگ برتر دیده می شود. از جمله بازیکنان حاضر در این لیست، قاسم حدادی فر است.

هافبک 33 ساله ذوب آهن که سابقه کار با منصوریان را در تیم ملی دارد، به احتمال فراوان برای لیگ هفدهم پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. حدادی فر که طی سالهای گذشته همواره در لیست دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده بدش نمی آید در دوران فوتبال خود پیراهن یکی از این دو تیم را بپوشد .

حدادی فر که هر سال زمزمه هایی مبنی بر حضور او در پرسپولیس به گوش می رسد،فصل قبل بسیار تمایل داشت سرخ پوش شود اما برانکو با جذب او مخالفت کرد و یقینا با توجه به وضعیت و عملکرد این فصل، این بازیکن با ارزش در لیست برانکو همچنان جایی نخواهد داشت.از این رو شنیده میشود احتمال حضور این بازیکن در استقلال بیشتر است.

حدادی فر طی هفته های گذشته با باشگاه ذوب آهن دچار اختلاف شده و بارها تاکید کرده که اگر شرایط به همین منوال باشد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. همین مشکلات و البته پیشنهاد استقلال باعث شده تا حدادی فر به فکر حضور در تهران و پوشیدن پیراهن استقلال باشد.

حدادی فر در استقلال به احتمال فراوان جانشین فرشید باقری خواهد شد. هافبک 24 ساله ای که از مدتها قبل با منصوریان دچار مشکل شده و در تمام هفته های قبل شایعه حضورش در پرسپولیس منتشر شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8p9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بمب های نقل‌ و‌ انتقالاتی استقلال و منصوریان لو رفت