تاریخ انتشار: 1396/02/18 08:53
کد خبر: 212227

منشا از پرسپولیسی شدنش پشیمان است یا بازار گرمی می کند؟

گادوین منشا همه حرف‌هایی را که روز شنبه زده بود، تکذیب کرده. او به ایسنا گفته بود که پرسپولیسی شده و قرارداد داخلی امضا کرده است اما دیروز به خبرآنلاین گفت که قراردادی با این تیم نبسته. این درحالی است که نه‌تنها مدیران باشگاه پرسپولیس که مدیر برنامه‌‌های او هم بستن قرارداد داخلی را تأیید کرده‌اند.
منشا از پرسپولیسی شدنش پشیمان است یا بازار گرمی می  کند؟

منشا مدعی است که اگر او با باشگاه پرسپولیس قراردادی بسته، باشگاه پرینت قرارداد را منتشر کند: «من با پرسپولیس قرارداد نبسته‌ام و خبرهایی که در مورد امضای من منتشر شده، حقیقت ندارد.» محمدعلی ترکاشوند، مسئول نقل‌وانتقالات پرسپولیس گفته باشگاه و منشا از مدت‌ها قبل به توافق رسیده بودند: «فردای بازی با پیکان جلسه‌ای با این بازیکن داشتیم و با او و مدیر برنامه‌هایش جلسه‌ای برگزار کردیم. در همان جلسه تفاهمنامه‌ای امضا شد که اثر انگشت و امضای منشا و مدیر برنامه‌هایش پای این تفاهمنامه هست.» باشگاه پرسپولیس در نظر دارد بعد از بازی امروز با الوحده، قرارداد منشا را رسانه‌ای کند. 
به نظر می‌رسد مشکل اصلی منشا پیشنهادهایی دیگری است که از داخل و خارج به او می‌رسد. سپاهان، استقلال و یک تیم قطری مشتری او هستند. پرسپولیسی‌ها از تیم‌های داخلی خواسته‌اند اصول اخلاقی را رعایت کنند و بازیکنی را که قرارداد امضا کرده، با پیشنهادهایشان اغوا نکنند ولی آنها نگران پیشنهاد تیم قطری هستند. روزنامه پیروزی، روزنامه باشگاه پرسپولیس در خبر دیروز خود مطلبی دراین‌باره منتشر کرده بود اینکه پیشنهاد باشگاه قطری 550 هزار دلار است ولی پرسپولیس پیش‌پرداخت 150 هزار دلاری را نقدی پرداخت می‌کند و در دو قسط 200 هزار دلار دیگر به او می‌دهد. گفته می‌شود پیشنهاد سپاهان هم با پیشنهاد تیم قطری برابری می‌کند. جالب است که پیکان فصل پیش منشا را با صد هزار دلار به ایران آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nr7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام گادوین منشا در اینستاگرام و برداشت متفاوت هواداران پرسپولیس و استقلال +عکس