تاریخ انتشار: 1396/02/18 10:02
کد خبر: 212216

واکنش تازه داماد استقلالی ها به طعنه پرسپولیسی ها

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به کنایه پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه آبی پوشان در این فصل از کسب مقام نایب قهرمانی هم خوشحالند، بیان کرد: همین که هواداران از ما راضی هستند خوشحالیم.
واکنش تازه داماد استقلالی ها به طعنه پرسپولیسی ها

در مورد پیروزی تیمش مقابل سپاهان و کسب نایب قهرمانی استقلال در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: نایب قهرمانی استقلال را به تمام استقلالی ها تبریک می گویم، ما در نیم فصل دوم تیم اول لیگ لیگ شدیم و خداراشکر بعد از اتفاق هایی که در نیم فصل اول رخ داد و تیم را خیلی اذیت کرد توانستیم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم و با تلاش و حمایت هواداران به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر برسیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی ها با کنایه می گویند استقلالی ها از نایب قهرمانی هم خوشحالند، گفت: همین که هواداران از ما راضی هستند خوشحالیم و به نظر من امسال با این همه تغییراتی که تیم در ابتدای فصل داشت و مدیرت باشگاه، کادر فنی و بسیاری از بازیکنان تغییر کردند نتیجه درخوری برای استقلال در لیگ شانزدهم رقم خورد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در فصل بعد با ثبات بیشتر برای قهرمانی می جنگیم. طبیعی بود که با توجه به تغییرات زیاد تیم نتوانیم در نیم فصل اول نتیجه بگیریم و در نیم فصل دوم شاهد بودیم که تیم چگونه توانست نتایج بهتری را کسب کند.

قربانی همچنین در خصوص دیدار مقابل سپاهان نیز، یادآور شد: بعد از دریافت گل اول از سپاهان خیلی بهتر بازی کردیم و بازیکنان تیم تماش تلاششان را کردند و با سیستم هجومی تصمیم به جبران نتیجه گرفتیم و فکر می کنم حساس ترین گل فصل مان را زدیم توانستیم به مقام نایب قهرمانی لیگ برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvdmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا از پرسپولیسی شدنش پشیمان است یا بازار گرمی می  کند؟