تاریخ انتشار: 1396/02/23 19:23
کد خبر: 211007

بالاخره بانوان محجبه بسکتبالیست کشورمان فیبا را ضربه فنی کردند

قبل از ظهر روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه 96 ، خبری مسرت بخش جامعه ورزشی کشورمان ، خصوصا فدراسیون بسکتبال و بانوان بسکتبالیست را غرق در شادی و نشاط نمود .
بالاخره بانوان محجبه بسکتبالیست کشورمان فیبا را ضربه فنی کردند

به گزارش فرتاک ورزشی، بالاخره فیبا با طرح حجاب بانوان بسکتبالیست ایرانی موافقت کرد. ایرانیان همواره نشان داده اند که موانع بزرگ را براحتی از سر راه خویش برداشته و اگر اراده کنند ، هیچ چیزی جلودارشان نیست .

آنقدر خوب بوده و در عرصه ورزش تلاش کردید که بالاخره فیبا را متقاعد به پذیرفتن طرح حجابتان در میادین بین المللی نموده اید . بدون شک اول اکتبر سال جاری میلادی ، روزی بزرگ برای بسکتبال بانوان جهان  خواهد بود . 

ای شیرزنان و ای بانوان خاک پاک ایران  :

حال که با اثبات حقانیت خویش به خواسته دیرینه تان رسیده اید ، با همان انگیزه و اراده آهنین به مسیر درخشان خویش ادامه داده تا زنگ خطر را برای سایر تیم های ملی و باشگاهی جهان به صدا درآورید . کاری کنید که مهرماه سال جاری ، آغاز کابوس های بانوان بسکتبالیست جهان بوده ، خواب راحت از چشمان آنان زدوده شده و بلایی بر سرشان بیاورید که تا رسیدن شما به اوج قله های افتخار لحظه ای آرام و قرار نداشته باشند .

بدانید حال که به یمن این ماه مبارک و در ایام شعبانیه با طرح حجاب شما موافقت شده ، قطعا خواست و اراده حضرت ولی عصر ( عج ) و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه ( س ) حامی و پشتیبان شما بوده و خواهد بود . پس سوار بر اسب سفید حجاب بر تیم های رقیب بتازید و چنان کنید که بسکتبال دنیا انگشت به دهان بماند .

مطمئنم افراد زحمتکشی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال ایران همچون : جناب آقای محمود مشحون ، دکتر مسعود سلطانی فر ، دکتر علی توفیق ، سرکار خانم فاطمه کرم زاده و سایر عزیزانی که تا به اینجای کار همچون کوهی استوار پشت سرتان بوده اند ، شما را تنها نخواهند گذاشت و همانند سابق برای موفقیت هایتان لحظه شماری خواهند کرد .  

نویسنده: محسن بابادی(کارشناس و تحلیلگر ورزشی ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dm7wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاخره فیبا متقاعد شد از طرح حجاب بانوان بسکتبالیست ایرانی دیدن نماید