تاریخ انتشار: 1396/02/24 21:51
کد خبر: 210749

خرید عراقی پرسپولیس و الگو برداری از کرار

ماجرای پیوستن سعد ناطق به پرسپولیس کم‌کم به ماجرای ضرغام اسماعیل شباهت پیدا می‌کند. هر روز خبر تازه و عجیبی درباره مذاکرات این بازیکن عراقی با تیم های مختلف منتشر می‌شود که بعد از مدتی توسط خودش یا مدیربرنامه‌هایش تکذیب می‌شود.

سال گذشته هم ضرغام اسماعیل و مدیربرنامه‌هایش همین رفتار را با پرسپولیسی‎ها داشتند و سرانجام ضرغام پس از دو ماه مصاحبه و ابراز عشق و علاقه به پرسپولیس، از ریزه اسپور ترکیه سر درآورد! بداخلاقی‌ها و بی‌انضباطی‌های جاسم کرار هم در فوتبال ایران، برای خودش یک مثنوی هفتاد من کاغذ است.

مشخص نیست که بدقولی و بی‌انضباطی، ویژگی خود این بازیکنان است و یا اینکه مدیربرنامه های آنها با این روش‌ها به دنبال بازارگرمی هستند اما هرچه هست فوتبال ما از این رفتارها ضربات زیادی خورده است. پرسپولیس فصل گذشته بعد از پیوستن ضرغام به ریزه اسپور، نتوانست بازیکن خوبی را در پست مدافع چپ جذب کند و در طول فصل دچار مشکلات زیادی شد و به نظر می‌رسد آن ماجرا در حال تکرار است. به نظر می‌رسد بازیکنان عراقی که با پیشنهادهای باشگاه‌های ایرانی روبرو می‌شوند، نوعی نگاه از بالا به پایین نسبت به فوتبال ایران دارند و احساس می‌‎کنند می‌توانند هر گونه رفتاری با باشگاه‌های ایرانی داشته باشند. احتمالا سعد ناطق و قبل از او ضرغام اسماعیل از نوع رابطه جاسم کرار با باشگاه‌های ایرانی به خصوص استقلال باخبر بودند و می‌دانستند که دست‌شان برای بازی دادن باشگاه‌های ایرانی باز است و آنها می‌توانند هر جور که بخواهند رفتار کنند. با این حساب باید منتظر ادامه زرنگ‌بازی‎های سعد ناطق و امثال او در مقابل باشگاه‌های ایرانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب‌شان! باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ljyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌ای که دوای درد پرسپولیس است