تاریخ انتشار: 1396/02/25 07:58
کد خبر: 210716

ستاره استقلالی ها: به لژیونر شدن زیاد فکر نمی‌کنم

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال یکی از درخشان‌ترین سال‌های فوتبالی‌اش را در فصل96-95 پشت سر گذاشت و بدون شک در نایب‌قهرمانی استقلال و صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی داشت.
ستاره استقلالی ها: به لژیونر شدن زیاد فکر نمی‌کنم

استقلال امیدوار است که برای فصل آینده هم ابراهیمی را حفظ کند و اگر قرار باشد ابراهیمی در ایران بازی کند، قطعا باز هم پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. با ابراهیمی در مورد فصلی که در استقلال پشت‌سر گذاشت صحبت کردیم.
  قبل از بازی آخر در لیگ قهرمانان آسیا، گفته بودی که ترجیح می‌دهی در مرحله بعد با العین روبه‌رو شوید و در نهایت هم این اتفاق افتاد.
بله، خب ما دوست نداشتیم میزبانی در ورزشگاه آزادی را از دست بدهیم و طبیعتا اگر با تیم عربستانی بازی می‌کردیم باید در عمان به میدان می‌رفتیم. حالا هم با العین بازی داریم؛ هرچند که ممکن بود با تیم دیگری روبه‌رو شویم. در آسیا همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و برای رسیدن به هدفمان باید هر حریفی که مقابل‌مان قرار می‌گیرد را شکست دهیم.

  •    فکر می‌کنی استقلال از این مرحله هم عبور کند؟

ما تیم خوبی داریم و هدفمان صعود به رده‌های بالاتر است. برای رسیدن به این هدف باید العین را هم شکست بدهیم. در بازی رفت میزبان هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران نتیجه خوبی
بگیریم.

  •    فکر می‌کنی این استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟

در توانایی تیم ما شکی نیست و این‌قدر بازیکن خوب داریم که به قهرمانی آسیا فکر کنیم. تیم ما جوان است و نیاز به تجربه بیشتر داریم. مطمئنا تیم باید برای قهرمانی آسیا در همه پُست‌ها تقویت شود و نیاز به تلاش و زحمت بیشتر هم داریم.

  •    مثل اینکه مصدوم هستی.

بله، امیدوارم به بازی با العین برسم و تیمم را همراهی کنم.

  •   استقلال در لیگ برتر نایب‌قهرمان شد، به نظرت عملکرد تیم شما قابل دفاع بود؟

صددرصد قابل دفاع بود. ما فقط حسرت امتیازهایی را می‌خوریم که اول فصل از دست دادیم. ما لیگ را بد شروع کردیم و هر چقدر در این مورد فکر می‌کنم نمی‌دانم دلیلش چیست. در این خصوص باید کادرفنی صحبت کنند. احساس
 می‌کنم به خاطر تغییرات و جابه‌جایی‌هایی که داشتیم نیاز به زمان بیشتر داشتیم تا تیم شکل بگیرد. در ادامه در نیم‌فصل ‌دوم شناخت بچه‌ها و آقای منصوریان از یکدیگر بیشتر شد و همین موضوع هماهنگی تیم ما را بیشتر کرد. خداراشکر که نتایج بهتری گرفتیم و هواداران خوشحال شدند که بازی‌های بزرگی مثل بازی با السد و داربی را بردیم. امیدوارم فصل بعد تیم قوی‌تری داشته باشیم و به قهرمانی برسیم. لیاقت هواداران ما خیلی بیشتر از اینهاست.

  •    آیا می‌توان گفت که تا الان این بهترین فصل فوتبالی تو بود؟

من نمی‌توانم نظر بدهم. پارسال که بهترین هافبک لیگ شدم و در گل‌زدن آمار بهتری داشتم. فصل قبل 11گل زدم و امسال 7گل. امسال فکر کنم از لحاظ تیمی بهتر بودیم و نتایج بهتری گرفتیم.

  •    کار کردن با منصوریان چطور است؟

خیلی خوب است و من به عنوان یک بازیکن لذت می‌برم. اصلا احساس نمی‌کنم که یک مربی بالای سر ماست و منصوریان مثل رفیق و همبازی‌مان است که صمیمیت خاصی با بازیکنان دارد. او مربی خشکی نیست و خوشحالم از اینکه او در استقلال نتایج خوبی گرفت. امیدوارم او با استقلال قهرمان شود.

  •   خیلی‌ها برای فصل بعد منتظر تصمیم تو هستند و هواداران استقلال دوست دارند قراردادت را تمدید کنی. بالاخره قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ در استقلال می‌مانی یا تصمیم دیگری می‌گیری؟

هواداران استقلال که همیشه به من لطف دارند. تا این لحظه کسی از مسئولان باشگاه با من صحبت نکرده و تمرکزم روی بازی‌های آسیایی است. با این حال مطمئن باشید اگر بخواهم در ایران بازی کنم، در تیمی جز استقلال نخواهم بود. من استقلال را دوست دارم و این تیم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.

  •    لژیونر شدن را چقدر دوست داری؟

شاید اگر فوتبالم تمام شود 10سال بعد حسرت بخورم که چرا شانس خودم را برای لژیونر شدن امتحان نکردم تا پیشرفت کنم. البته خودم آدمی نیستم که پشیمان شوم، تلاشم را برای موفقیت انجام دادم و اگر هم تا الان نشده که لژیونر شوم، حتما قسمت نبوده است. البته زیاد هم به لژیونر شدن فکر نمی‌کنم و آدمی نیستم که روی این موضوع رویاپردازی کنم. من در لحظه تلاش می‌کنم و اگر پیشنهادی باشد در موردش فکر می‌کنم.

  •   پس هنوز وضعیت تو برای فصل بعد مشخص نیست؟

خیر، آخر فصل یعنی بعد از این دو بازی تصمیم می‌گیرم.

  •    اخیرا هم که با خسرو حیدری باجناق شدی.

من و خسرو با هم برادر و رفیق هستیم. قبل از اینکه با هم باجناق شویم، برادر بودیم و برادر هم خواهیم ماند.

  •   در بین بازیکنان خارجی به کدام فوتبالیست علاقه داری؟

خودم طرفدار رئال مادرید هستم ولی بازی ماسچرانو را زمانی که هافبک دفاعی بازی می‌کرد دوست داشتم.

  •    شرایط خودت را برای جام‌جهانی چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی در روسیه بازی کنی؟

من در دوره قبل در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی همراه تیم ملی بودم اما متاسفانه نتوانستم با تیم به جام‌جهانی بروم. امسال هم در مقدماتی بازی کردم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با تیم ملی به جام‌جهانی بروم. امیدوارم بازی با ازبکستان را ببریم و صعودمان را قطعی کنیم. بازی در جام‌جهانی رویای هر بازیکنی است.

  •    کار کردن با کی‌روش چطور است؟

او یک مربی بزرگ و جنتلمن است و کار با او لذتبخش است. فوتبالیست هر لحظه از مربی بزرگی مثل کی‌روش نکات فنی یاد می‌گیرد.

  •   بهترین گل این فصل را به کدام تیم زدی؟

به نفت تهران که گل 3امتیازی زدم.

  •    بردن داربی مهم‌تر است یا قهرمانی؟

برای هواداران ما لذت بردن داربی بیشتر از قهرمانی بود. البته قهرمانی هم مهم است تا در ویترین باشگاه قرار بگیرد. ارزش قهرمانی بالاست ولی بردن داربی کمتر از قهرمانی نیست.

  •    حرف آخر؟

از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و از روز اولی که اینجا آمدم حمایتم کردند. من هم نهایت تلاشم را کردم تا آنها را خوشحال کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pv8jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان، به امید باجناق‌ های استقلال