تاریخ انتشار: 1396/02/28 11:08
کد خبر: 210101

اسدی- پرسپولیس و یک مشکل بزرگ

در ابتدای فصل گذشته عبدالله ویسی که به تازگی سرمربی سپاهان شده بود، رضا اسدی بازیکن جوان سپاهان که حاصل رده پایه این باشگاه بود را از ترکیب سپاهان کنار گذاشت تا این بازیکن جوان که بعدا معلوم شد آینده‌دار است بعد از مدتی سر‌درگمی نهایتا راهی تهران شود تا به عنوان بازیکن زیر 23سال تست بدهد و البته شانس آورد که به پست علی دایی در نفت تهران ‌خورد.
اسدی- پرسپولیس و یک مشکل بزرگ

 دایی که هوش خاصی در کشف بازیکن دارد بلافاصله با او قراردادی سه‌ساله بست تا این بازیکن گمنام، کاپیتان باتجربه نفت یعنی علیرضا عزت کرامت را نیمکت‌نشین کند. حتی در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن آندو به نفت تهران همیشه در ترکیب ثابت نفت قرار می‌گرفت تا نشان دهد سطح و اعتماد به نفس بالایی دارد. این هافبک دفاعی با زدن سه گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی نشان داد شم گلزنی خوبی دارد.
حالا او گزینه برانکو برای پست هافبک دفاعی است و این درحالی است که ممکن است کمال کامیابی‌نیا بماند و نوراللهی هم برگردد و البته داریوش شجاعیان هم ممکن است به پرسپولیس بیاید؛ بازیکنی که سابقه بازی در این پست را هم در کارنامه‌اش در گسترش فولاد دارد. چیزی که اسدی را گزینه‌ای مناسب برای پرسپولیس مطرح می‌کند این است که او متولد 27/10/1374است پس در لیگ شانزدهم بازیکن امید محسوب می‌شد و حتی کارت بازی او با عنوان بازیکن رده امید صادر شده بود اما چون لیست نفت تهران جای خالی برای جذب بازیکن امید نداشت دایی و باشگاه نفت با او به عنوان سهمیه بزرگسال قرارداد امضا کردند.
با این وجود اسدی می‌تواند در دو فصل پیش‌رو یعنی لیگ هفدهم و هجدهم به عنوان بازیکن زیر 23 سال برای پرسپولیس به میدان برود. این همان امتیازی است که پدیده‌ای مثل علوان‌زاده که بسیار مورد توجه برانکو قرار داشت ندارد و به همین دلیل و قرار گرفتن در سهمیه بزرگسالان در لیست پرسپولیس، فصل آینده باید به یک تیم دیگر برود. ظاهرا پرسپولیس مدتی است از طریق مدیر برنامه اسدی در پی جذب این بازیکن است اما حضور نفت در فینال جام‌حذفی رسانه‌ای شدن این موضوع را به تعویق انداخت. اسدی برای دو فصل دیگر هم بازیکن نفت تهران محسوب می‌شود اما او برای جدایی از نفت تهران و پیوستن به پرسپولیس فقط یک راه دارد؛ در قرارداد اسدی قید شده است اگر این بازیکن مبلغی کمتر از 50درصد در طول فصل دریافت کند این حق را دارد تا قراردادش را یکطرفه فسخ کند و این در حالی است که قرار داد اسدی 40 میلیون تومان است که کلا 34 درصد آن را دریافت کرده است پس طبق قانون این حق را دارد که قراردادش را فسخ کند و به تیم دیگری برود، اما رضا اسدی و پرسپولیس برای نهایی کردن این قرارداد با بدشانسی مواجه شده‌اند چون قانون مورد نظر اسدی به حالت تعلیق در آمده است.
گفته می‌شود اسدی نامه‌ای به کمیته انضباطی نوشه است تا مشکل او را هر چه زودتر برطرف کنند و او قراردادش را با تیم بدون مالک نفت تهران یکطرفه فسخ کند، تا برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی نداشته باشد، اما کمیته انضباطی هنوز جواب نامه اسدی را نداده و حکمی صادر نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lomj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشف علی دایی امروز پرسپولیسی می شود؟