تاریخ انتشار: 1396/02/29 23:29
کد خبر: 209746

ترافیک سنگین بازیکنان مدعی در استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال با همه وجود در حال بستن تیمی هستند که در لیگ هفدهم بتواند نتایج مطلوب هواداران را کسب کند.

 قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ شانزدهم، آستین‌ها را برای تقویت تیم‌شان بالا زده‌اند و در پست‌های مختلف نفر جذب می‌کنند. با این وجود به نظر می‌رسد این دو تیم برای فصل آینده دست‌کم در یک پست با ترافیک عجیب بازیکنان مدعی مواجه هستند؛ نفراتی که امکان بازی کردن همه آنها وجود ندارد و روی نیمکت نشاندن هر کدام‌شان هم دشوار خواهد بود. این پست، هافبک دفاعی است. استقلال در این منطقه 4بازیکن دارد و پرسپولیس هم با حضور حداقل 3بازیکن مواجه است.

 روزبه قربانی می‌شود؟
بهترین روزهای استقلال در لیگ شانزدهم زمانی بود که آنها وسط زمین به زوج ابراهیمی و نورافکن رسیدند. دو «امید» آبی‌ها کمربند وسط زمین را سفت کردند و استقلال را از بحران نجات دادند. کیفیت هردو بازیکن هم کاملا مشخص است؛ ابراهیمی در تیم ملی بزرگسالان عضویت دارد و نورافکن هم یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی جوانان است. در کنار این‌دو بازیکن فرشید باقری هم ابتدای فصل با قراردادی 950میلیونی به استقلال پیوست. او که عمدتا در طول فصل به بازی گرفته نمی‌شد، تا آستانه جدایی از جمع آبی‌ها پیش رفت اما اواخر فصل حضور درخشانی در چند مسابقه استقلال داشت و از جمله گل نایب‌قهرمانی این تیم را زد. باقری هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و شنیده می‌شود همین عملکرد خوب او در هفته‌های پایانی موجب اصرار باشگاه و منصوریان نسبت به حفظ این بازیکن شده؛ به‌خصوص که شنیده می‌شود پرسپولیس مشتری اوست. بعد از همه اینها هم نوبت به روزبه چشمی می‌رسد که زمانی جزو سه بازیکن برتر استقلال بود اما بعد از مصدومیت وحشتناکش حسابی گرفتار شد و حالا یک فصل‌ونیم است که یک دقیقه هم بازی نکرده. آیا استقلال هر 4نفر را نگه می‌دارد؟ و آیا حفظ همه آنها به صلاح این تیم است؟

 بازگشت نوراللهی به وضع سابق
در پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا بعد از فصل درخشانی که پشت سر گذاشت حالا برای تمدید قرارداد با سرخ‌ها اعلام آمادگی کرده و البته احمد نوراللهی هم به زودی به جمع قرمزها باز خواهد گشت. احمد در نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم نیمکت‌نشین کامیابی‌نیا بود و حالا در صورت بازگشت به احتمال زیاد باید آماده تکرار همین وضعیت باشد. غیر از این دو نفر پرسپولیس دو هافبک دفاعی متوسط هم دارد که احتمال جدایی‌شان از این تیم بالاست. محسن ربیع‌خواه عمدتا به عنوان یک مدافع غیرتخصصی در این تیم به کار گرفته شد و شهاب کرمی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این وجود شنیده می‌شود سرخ‌ها به دنبال جذب هافبک دفاعی نفت تهران هم هستند. رضا اسدی در لیگ شانزدهم عملکرد خوبی داشت و چون 22ساله است، جایی را در فهرست بزرگسالان اشغال نخواهد کرد. به این ترتیب انتظار می‌رود پرسپولیس هم در طول فصل آینده با حضور 3هافبک دفاعی مواجه باشد. به هر حال آنها فصل گذشته از تنها بودن کمال خیلی لطمه خوردند و حالا شاید بخواهند کار را در این مورد خیلی سفت بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9xom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی موردنظرش رقیب پیدا کرد