تاریخ انتشار: 1396/02/30 09:03
کد خبر: 209734

قراردادهای مالی تراکتور چرا اعتبار ندارد؟

تمام قراردادهای مالی بازیکنان و مربیان و عوامل باشگاه، همه قراردادهای تجاری منعقدشده برای درآمدزایی باشگاه، گزارش حسابرسی و بازرسی مالی سالانه و... دیگر باید به تصویب هیات‌مدیره برسد که هیچ‌کدام از این اتفاقات توسط مدیریت تک‌نفره باشگاه تراکتورسازی اجرایی نشده است.

ماجرای بی‌توجهی مدیران باشگاه به نامه‌های فیفا برای پرداخت طلب بازیکنان خارجی هم که باعث شد آنها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوند، جنجال‌های مدیریتی را به اوج خود رساند و از آن روز به بعد مصاحبه‌های اعضای هیات‌مدیره علیه آجورلو هم شروع شده است. این اتفاق عملا باعث شد تیم امیر قلعه‌نویی از کورس قهرمانی مقابل پرسپولیس و استقلال عقب بماند. با اینکه به فینال جام‌حذفی هم رسیده بودند اما در این بازی هم جام را به نفت تهران بحران‌زده اهدا کردند. از آنجایی که این تیم اجازه جذب بازیکن جدید ندارد آنها فعلا فقط می‌توانند قرارداد ستاره‌های فعلی خود را تمدید کنند. البته در انتخاب سرمربی تیم این روز‌ها جنجال‌های زیادی به وجود آمده است. دو روز قبل خبر سرمربیگری جواد نکونام در این تیم تبریزی منتشر شد ولی (سه‌شنبه) خبر آمد که عبدالله ویسی و حسین فرکی هم جزو گزینه‌های باشگاه قرار گرفته‌اند.
شنیده‌ها از تبریز حکایت از این مساله دارد که تلاش‌هایی برای واگذاری تراکتورسازی به یک ارگان انجام شده است. به هر حال متولی باشگاه در دو سال گذشته اعلام کرده بود یک‌ریال هم به باشگاه کمک مالی نداشته و دیگر قصد ندارد دخالتی در تیمداری در لیگ برتر داشته باشد، به همین دلیل باید به‌زودی تکلیف مدیریت باشگاه روشن شود.
اعضای هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی اما در تازه‌ترین تصمیم خود بنا دارند با تمام تصمیم‌هایی که از طرف آجورلو برای ثبت قرارداد مربی یا قراردادهای مالی گرفته می‌شود مخالفت کنند. با این توضیحات به‌خوبی مشخص می‌شود که بحران مدیریتی در تراکتورسازی، تیم ریشه‌دار و محبوب تبریز به اوج خود رسیده است. قانون تجارت می‌گوید تا چیزی به تصویب هیات‌مدیره نرسد، قانونی نیست و اعضای معترض هیات‌مدیره در شرایط کنونی روی همین بند قانونی دست گذاشته‌اند و از بروز تخلفات مختلف در اداره باشگاه حرف می‌زنند. به نظر می‌رسد با فضای به‌وجودآمده، در‌ آینده‌ای نزدیک باید شاهد ورود ستاد کل نیروهای مسلح و حتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به درگیری‌های شدیدی باشیم که معلوم نیست به کجا ختم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvxeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اظهارات عجیب عبدالله ویسی به تراکتورسازی: پول نمیگیرم، قهرمانتان می کنم!