تاریخ انتشار: 1396/02/30 12:25
کد خبر: 209692

چرا عده‌ای نمی‌خواهند کادر بومی فولاد خوزستان حفظ شود؟

طی روز های اخیر ، اخبار ناگواری از مجموعه فولاد خوزستان به گوش رسیده است .
چرا عده‌ای نمی‌خواهند کادر بومی فولاد خوزستان حفظ شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، گویا قرار است زمان به عقب بازگشته و در سناریویی غیر اخلاقی ، مربیان دلسوز ، با دانش و تراز اولی همچون (( نعیم سعداوی ، عزیز فریسات و موسی سواری )) را کنار گذاشته و (( مربیانی چشم آبی با موهای بلند )) در راس تیم فوتبال فولاد خوزستان بکار گیری نمایند . مگر نه اینکه فصل گذشته عبدالله ویسی موفق شده بود پس از برنامه ریزی 3 ساله اش ، سلطه 15 ساله مربیان خارجی که نتیجه ای جز نابودی فوتبال خوزستان در پی نداشت را به پایان رسانده و نسخه آنان را برای همیشه در هم بپیچد ؟ مگر نه اینکه با تکیه بر بازیکنان بومی ، استقلال خوزستان را در حضور مدعیان صاحب نام لیگ برتر مقتدارنه قهرمان ایران نمود ؟

مگر امسال نیز سید سیروس پورموسوی و نعیم سعداوی با دست خالی و بازیکنان محروم و مصدوم فروان ، نتایجی آبرومندانه کسب ننموده اند ؟

آیا چون مربیان بومی فولاد اهل باج دادن به دلالان و بدخواهان نیستند ، میبایست کنار بروند ؟ 

مگر نه تیم بی بازیکن فولاد در بازی های انتهایی لیگ شانزدهم ، به سختی 11 نفر اصلی را جهت حضور در مسابقه چیدمان می کرد ؟

مگر نه اینکه این کادر موفق ، تیم تقریبا غیر بومی اسکوچیچ را 95% بومی نمود ؟

مگر همین 3 مربی کارنامه دار نبودند که چند بازیکن جوان از آکادمی فولاد را در لیگ برتر چهره نمودند ؟

مگر نه اینکه دستمزد تمامی کادر فنی امسال فولاد کمتر از دلار های دریافتی (( بدنساز فصل قبل اسکوچیچ )) بوده است ؟

مگر نه اینکه تمامی هزینه های این فصل فولاد 20% هزینه فصل قبل بوده و رتبه دوازدهم فصل قبل جایش را با رتبه دهم در این فصل معاوضه نمود ؟

آیا تمامی این ها موفقیت نیست ؟

آیا کسی این اقدامات ارزشمند را نمی بیند ؟

نکند کسانی که در چنین افکار شومی هستند ، همچون کبک سر خویش را در زیر برف فرو برده و خیال می کنند کسی چیزی نمی داند ؟

شاید هم طاقتشان از بیکاری ، عدم شیطنت و تخریب فوتبال خوزستان طاق شده و می خواهند به هر صورتی که شده ، (( همچون عقرب )) زهر خویش را بریزند !!

فقط این را بگویم که اگر باز هم پای دلال ها و افراد منفعت طلب به فولاد باز شود ، نه تنها میبایست فاتحه فولاد را خواند ، بلکه میبایست شاهد کوبیده شدن آخرین میخ ها بر تابوت فرسوده فوتبال خوزستان باشیم . چرا که آوردن مربی دست نشانده خارجی همانا و اخراج بازیکنان بومی و آوردن بازیکنان پیر و پاتال داخلی و خارجی همانا . تحمیل بازیکنان درجه 3 و 4 فراموش شده و بدون تیم همانا و مرگ آکادمی فولاد و فوتبال خوزستان همانا .

پس ای مسولین استان :

بخاطر رضای خدا و مردم فوتبال دوست خوزستان دست به کار شده و نگذارید سایه شوم دلالیسم و مربیان خارجی به فوتبال خوزستان باز شود . 

لااقل بخاطر پست و منصب خودتان هم که شده ، کادر تماما بومی فولاد را حفظ نموده و به آنان فرصتی کافی جهت اجرای برنامه هایشان بدهید ، چرا که دلال ها و مربیان خارجی بی کیفیت ، همچون موریانه ابتدا فوتبال خوزستان و پشت بند آن صندلی های پوسیده و لرزان شما را از درون خواهند خورد .

برای آخرین بار به مسولین ورزش استان خاطر نشان میکنم که اگر کادر بومی فولاد تغییر نماید ، با نتایج احتمالا ضعیف این تیم در فصل آتی ، آماده هر گونه انتقاد کوبنده از جانب اهالی ورزش و متعاقبا ترک صندلی های گرم و نرم خویش باشید .

نویسنده: محسن بابادی(آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7dod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی تیمش را از زمین بیرون کشید