تاریخ انتشار: 1396/03/01 10:32
کد خبر: 209314

پرسپولیسی ها: هرچی آقا کریم بگه!

چند سالی هست که کریم باقری به عنوان دستیار سرمربی در پرسپولیس مشغول به کار است. او در دوسال گذشته همین وظیفه را در کادر برانکو بر عهده داشته اما به ندرت دیده شده که شاهد اظهارنظر فنی از سوی آقا کریم باشیم.
پرسپولیسی ها: هرچی آقا کریم بگه!

در تمام طول این مدت شاید یک بار هم دیده نشده باشد که باقری در جریان بازی لب خط به سمت برانکو برود و به او مشاوره بدهد. ظاهرا قرار هم نیست نقش باقری در پرسپولیس «فنی» باشد و همه هم با این ماجرا کنار آمده‌اند. در حقیقت شماره6افسانه‌ای قرمزها بیشتر نقش سرپرست واقعی این تیم را ایفا می‌کند. او به توجه به اقتدار عجیبی که در کاراکترش موج می‌زند، یک وزنه بزرگ در تیم است که می‌تواند خیلی از خرده بحران‌ها را مهار کند. در همین راستا هم به‌خصوص در دوسال اخیر اسم آقا کریم را بیشتر زمان‌هایی شنیده‌ایم که اختلافی در تیم به وجود آمده و او در مقابل بازیکنان خاطی ایستاده است.

 علیپور سومین قربانی آقاکریم؟
از زمان حضور برانکو در پرسپولیس، کریم باقری حداقل در 3مورد با بازیکنان خاطی برخورد کرده که این برخوردهای او رسانه‌ای شده است. اواخر لیگ چهاردهم وقتی پیام صادقیان به عدم حضورش در زمین برابر سایپا اعتراض کرد و حاضر نشد روی نیمکت برگردد، آقا کریم جلوی همه عکاس‌ها به تندی از او خواست روی صندلی‌اش بنشیند و لام تا کام حرف نزند. تصاویر مشهور مربوط به تذکر خشن باقری به پیام تا مدت‌ها در رسانه‌ها بازنشر می‌شد. بعد از آن‌هم که پیام صادقیان برای همیشه از پرسپولیس کنار گذاشته شد و اصرارهای او برای بازگشت به این تیم در طول دو سال گذشته، کاملا بی‌نتیجه بوده است. درگیری امسال علیپور و رضاییان در امارات را هم که حتما خوب یادتان هست؛ مناقشه‌ای که پیش از بازی رفت با الوحده رخ داد و در نهایت منجر به اخراج همیشگی رامین از پرسپولیس شد. حالا هم در سومین پرونده، باقری در ماجرای درگیری لفظی مسلمان و علیپور ورود کرده؛ اما این بار به نظر می‌رسد بازیکنان خاطی هوشیارتر بودند و به سرعت از آقا کریم عذر خواستند تا کار به جاهای باریک نکشد. به نظر می‌رسد برخوردها و گزارش‌های فنی باقری به برانکو، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند سرنوشت بازیکنان را تعیین کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nypwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان تذکر جدی گرفت