تاریخ انتشار: 1396/03/05 10:59
کد خبر: 208407

بیرانوند: جایزه گرفتن با نام حجازی افتخار بزرگی است

دروازه بان پرسپولیس گفت:انشاالله در بازی برگشت با اراپه یک بازی خوب و منطقی لخویا را در کشور خودش شکست می دهیم.
بیرانوند: جایزه گرفتن با نام حجازی افتخار بزرگی است

علیرضا بیرانوند در رابطه با کسب جایزه برترین دروازه بان سال در نخستین جشنواره حجازی اظهار داشت: خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم و توانستم این جایزه ارزشمند را کسب کنم. نام ناصر حجازی جدا از بحث رنگ ها بزرگ است و دیدید که بازیکنان پرسپولیس هم در این مراسم حضور پرشوری داشتند. 

وی افزود: دیدم که خیلی از بزرگان فقط به خاطر نام ناصر حجازی در این مراسم شرکت کردند. به هر حال با اینکه ۶ سال از درگذشت این مرد بزرگ می گذرد اما بازهم همه به یادش هستند و این نشان می دهد که ناصر حجازی در میان اقشار جامعه و ورزش محبوب بوده است.

دروازه بان پرسپولیس تصریح کرد: واقعا افتخار بزرگی برای من بود که جایزه بهترین دروازه بان سال را در این مراسم گرفتم. البته نفرات دیگری هم بودند که خوب کار کرده بودند اما به هر حال در سال خوبی که من سپری کردم، چنین عنوانی هم به دست آمد.

بیرانوند درباره اینکه جایزه برترین دروازه بان در جشنواره حجازی به خاطر اینکه خود این مرحوم هم دروازه بان بوده، ویژه تر به نظر می آید، گفت: دقیقا همینطور است. ناصر حجازی یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ ایران و آسیا است. اینکه من توانستم به عنوان یک دروازه بان در این مراسم جایزه بگیرم، برایم یک افتخار بزرگ محسوب می شود. 

وی درباره وضعیت پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل لخویا بیان داشت: شرایطمان خوب است و تمرینات را با جدیت دنبال می کنیم تا با یک برد خوب در قطر از این مرحله صعود کنیم. امسال خیلی زحمت کشیدیم و می خواهیم حاصل زحماتمان در آسیا را بگیریم. تمام بازیکنان آماده هستند و تمام فکر و ذکرشان همین مسابقات است. 

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: اصلا نمی خواهیم دنبال مقصر برای اینکه نتوانستیم لخویا را شکست دهیم، بگردیم. ما در این بازی یار دوازدهم نداشتیم و موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم. انشاالله در بازی برگشت با اراپه یک بازی خوب و منطقی لخویا را در کشور خودش شکست می دهیم و به مرحله بعدی می رسیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmxqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این ملی پوش پرسپولیس قطعا ماندنی شد!