تاریخ انتشار: 1396/03/05 17:27
نمی گذاشتند حتی به تیم سایپا نزدیک شوم
کد خبر: 208319

شکوری: کتابم درباره داروغه های فوتبال است!

مدافع تحصیل کرده فوتبال ایران این روزها همزمان در فکر تدارک رساله دکترا و انتخاب تیم آینده خود است تا فصل آینده را در لیگ برتر حضور داشته باشد.
شکوری: کتابم درباره داروغه های فوتبال است!

، ابراهیم شکوری که در میانه های لیگ قرارداد خود را با نارنجی پوشان فسخ کرد این روزها علاوه بر تدارک رسانه دکترای خود به تمرینات اختصاصی می پردازد تا پس از بررسی پیشنهادات به انتخاب تیم آینده خود بپردازد.

او در رابطه با وضعیت خود گفت: اواسط لیگ قبل پس از اتفاقاتی که افتاد قرارداد با سایپا را فسخ کردم، قرارداد من با این تیم دو ساله بود اما به دلایلی که خیلی ها می دانند و فنی نبود مجبور شدم پس از سال ها به همکاری خودم با این تیم پایان دهم. نمی خواهم به وقایع سال گذشته بپردازم، فقط می توانم بگویم متاسفم که سال ها حضورم در این تیم با دخالتهای افرادی که همه آنها را می شناسند از تیم کنار بروم، به امید خدا در فکر این هستم که کتابی در رابطه با داروغه های فوتبالی و افرادی که در فوتبال هستند و در تصمیم های سرمربیان و یا مدیران تاثیرگذارند.

شکوری ادامه داد: هر چه بود تمام شد و حالا من به فکر آینده ام هستم، آنها به من و خانواده ام بد کردند و حق ما را پایمال کردند و مطمئن هستم خداوند پاسخ آنها را خواهد داد. هرچند دلم نمی امد از تیمی که سال ها برای آن زحمت کشیدم جدا شوم اما مجبور شدم چرا که نمی گذاشتند به تیم نزدیک شوم.

مدافع سابق پرسپولیس و سایپا در رابطه با بازگشت علی دایی به جمع نارنجی پوشان گفت: خیلی خوشحالم علی آقا به سایپا بازگشتند، من 11 سال پیش بازیکن ایشان بودم و توانستیم جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببریم، پس از آن دو بار نیز با ایشان در پرسپولیس جام حذفی را بردیم، اگر قسمت بود که با جان و دل در خدمت این تیم و علی آقا خواهم بود و برای موفقیت شان تلاش می کنم، اگر هم قسمت نبود دعا می کنم تا به موفقیت برسند چرا که ایشان با میدان دادن به من باعث شد تا در فوتبال حرفه ای بتوانیم به موفقیت برسم.

شکوری در رابطه با پایان تحصیلات خود نیز گفت: من در رشته مدیریت ورزشی درس خواندم و قطعا در آن نیز به فعالیت می پردازم چرا که معتقدم مدیران ورزشی بسیار محدودی داریم، امتحان جامع خود را به پایان رساندم و باید به دنبال رساله باشم، به پایان رسیدن درسم باعث شده تا راحت تر بتوانم تیم آینده ام را انتخاب کنم چرا که اکنون می توانم در شهرستان نیز توپ بزنم، البته من بازیکن آزاد هستم و پیوستنم به هر تیمی باعث نمی شود تا سهمیه محسوب شوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v656b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکوری: سایپا و پرسپولیس دیداری بود که به هر دو تیم کمک کرد