تاریخ انتشار: 1396/03/08 10:50
کد خبر: 207722

عباس زاده: قول آقای گلی نمی‌دهم چون استرس می‌گیرم!

محمد عباس‌زاده، مهاجم فصل گذشته نساجی مازندران توانست با 24 گل زده عنوان آقای گلی لیگ دسته یک را به دست بیاورد.
عباس زاده: قول آقای گلی نمی‌دهم چون استرس می‌گیرم!

او بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفقیت‌آمیز، با چند پیشنهاد خوب مواجه شد اما در نهایت سایپا را انتخاب کرد. عباس‌زاده که دوباره شاگرد علی دایی شده است برای فصل آینده انگیزه‌های زیادی دارد هرچند که این بار برای آقای گلی در لیگ برتر قول نمی‌دهد. عباس‌زاده در خصوص انتخاب سایپا و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

  •     چرا سایپا را انتخاب کردی؟

من چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم و البته از لیگ دسته یک هم چند پیشنهاد داشتم که پول خیلی خوبی هم می‌دادند. با این حال در نهایت سایپا را انتخاب کردم. دایی وقتی با من صحبت کرد دیگر هیچ حرفی روی حرف او نزدم و به باشگاه سایپا آمدم تا قراردادم را امضا کنم.

  •     حتما خیلی خوشحالی که با دایی کار می‌کنی؟

بله، خیلی خوشحالم. دایی من را در فوتبال ایران پدیده کرد و همیشه هوای من را داشت. در فوتبال هرچه دارم از علی دایی است. من حتی با باشگاه سایپا بحث مالی هم نکردم چون این موضوع برایم مهم نبود و همه چیز را به علی دایی واگذار کردم.

  •     فکر می‌کنی آمار خوب خودت را در لیگ برتر هم تکرار کنی؟

بعد از اینکه آقای گل شدم خیلی‌ها گفتند که گل زدن در لیگ یک خیلی راحت است من می‌خواهم ثابت کنم که همان عباس‌زاده روزهای اوج هستم. هر کسی می‌گوید گل زدن در لیگ دسته یک راحت است اصلا فوتبالی نیست و شما می‌توانید از مربیان بپرسید که رقابت‌های لیگ دسته یک چقدر سخت است. من 5 یا 6 بازی را هم از دست دادم و در 27 یا 28 بازی توانستم 24 گل بزنم.

  •     آیا در لیگ برتر هم قول آقای گلی می‌دهی؟

وقتی در لیگ دسته یک قول دادم خیلی کارم سخت شد و مدام استرس داشتم. من در لیگ برتر قول آقای گل شدن را نمی‌دهم ولی تلاش می‌کنم به این عنوان برسم. اگر قول بدهم دچار استرس و فشار می‌شوم و نمی‌توانم این چیزها را تحمل کنم.

  •     تو خیلی دوست داشتی به پرسپولیس برگردی، از اینکه چنین اتفاقی افتاد ناراحت نیستی؟

من همیشه عاشق پرسپولیس هستم و این تیم را دوست دارم. تمام تلاشم را کردم که  بتوانم دوباره به این تیم برگردم ولی گویا  هنوز آقای برانکو روی من نظری ندارد. به هر حال قسمت من این بود که به سایپا بروم ولی تلاش می‌کنم دوباره یک روز به پرسپولیس برگردم.

  •     آیا سایپا دنبال قهرمانی و کسب سهمیه است؟

علی دایی با آن همه مشکلاتی که در نفت تهران وجود داشت این تیم را قهرمان کرد و فکر می‌کنم در سایپا هم قرار است اتفاقات خوبی بیفتد. من نمی‌دانم چه بازیکنانی به تیم اضافه خواهند شد و بهتر است کمی صبر کنیم تا بعدا درباره سایپا قضاوت کنیم. با این حال امیدوارم امسال برای قهرمانی وکسب سهمیه بجنگیم.

  •     امسال هم شماره 33 را برتن می‌کنی؟

بله. من در پرسپولیس هم شماره 33 را برتن می‌کردم و دوست دارم این شماره را بیشتر به فوتبال ایران معرفی کنم.

  •     حرف آخر ...

من باید از هواداران نساجی و همچنین مسئولان باشگاه و مالک تیم تشکر کنم. به شدت ناراحت هستم که از چنین تیمی جدا می‌شوم  و امیدوارم حلالم کنند. من هیچ وقت نمی‌توانم نساجی و هوادارانش را فراموش کنم و در فصل گذشته هرچه در توان داشتم رو کردم. برای آنها از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9q9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو پرسپولیسی که باهم سقوط کردند و حالا باهم به اوج برگشتند

آقای گل لیگ یک سایپا سوار خواهد شد
عباس‌زاده شاگرد دایی می‌شود؛