تاریخ انتشار: 1396/03/08 10:58
کد خبر: 207721

علیرضا بیرانوند: بدشانسم؛ گل‌های ایلیچی می‌خورم

علیرضا بیرانوند حالا در آستانه دیدار برابر لخویا و بعد از تساوی بدون گل مقابل این تیم امید اول سرخپوشان است تا با بسته نگه داشتن دروازه خود بتواند هم به صدر کلین‌شیت لیگ قهرمانان آسیا حمله کند و هم پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها برساند.
علیرضا بیرانوند: بدشانسم؛ گل‌های ایلیچی می‌خورم

علیرضا بیرانوند پیش از سفر به همراه تیمش به قطر  به گفت‌وگو پرداخت.

  •  کم‌کم باید خودتان را آماده کنید تا در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف لخویا بروید.

واقعا همین طور است و باید در این باره بگویم که ما بازی بسیار سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت، همان طور که در تهران این بازی سخت را داشتیم و واقعا می‌توانستیم در تهران این تیم را شکست بدهیم اما در هر صورت این اتفاق نیفتاد و همه چیز به قطر موکول شد.

  •   البته نبود هواداران هم از قدرت پرسپولیس کم کرد.

نبود تماشاگران به ما ضربه بدی زد و مطمئن باشید اگر در بازی رفت هواداران حضور داشتند این بازی را با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم و لخویا را شکست می‌دادیم. اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی برگشت است و امیدوارم که تا قبل از بازی هیچ‌کدام از بازیکنان ما مصدوم نشوند و دست پر از قطر برگردیم.

  •   بعد از یک فصل سخت باید خیلی زود به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق شوی.

واقعا قضیه تیم ملی با همه چیز فرق می‌کند، من سرباز تیم ملی هستم و باید در اختیار تیم ملی باشیم و تیم ملی را روی سرمان بگذاریم. ما یک بازی بسیار سخت در برابر ازبکستان خواهیم داشت اما جشن صعودمان را در برابر سوریه در تهران خواهیم گرفت و نباید به فکر جشن در برابر ازبکستان باشیم.

  •    اگر یک کلین‌شیت دیگر انجام دهی می‌توانی به صدر جدول دروازه‌بانان آسیا حمله کنی.

البته هر چه قسمت تیم باشد اما من به کلین‌شیت و رکورد فکر نمی‌کنم و مهم برای من موفقیت تیم است. امیدوارم بتوانیم با هر نتیجه‌ای شده از لخویا نتیجه بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

  •    العربی مهاجم خطرناک لخویا در این بازی به میدان خواهد رفت.

این بازیکن در بازی رفت نبود. بسیار خوب است که ما در بازی رفت آنالیز کردیم این بازیکن را اما من تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است و تا جایی که بتوانم در برابر لخویا سرم را جلوی توپ می‌گذارم.

  •    از پیشنهاد خارج از کشورت چه خبر؟

در حال حاضر تمام تمرکز من روی پرسپولیس و صعود به مرحله بعد است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

  •   به نظر می‌رسد هر چه شوت زیباست روانه دروازه تو می‌شود درست مثل ساشا ایلیچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس.

بحث این موضوع نیست، فکر کنم من دروازه‌بان هستم بعضی از هواداران حتی به من گفتند چرا روی توپ‌ها شیرجه نمی‌زنی اما من خودم تشخیص می‌دهم در آن شرایط چه تصمیمی بگیرم و شیرجه بزنم یا نه. این از روی بدشانسی من است که این گل‌های زیبا را می‌خورم و بالاخره بچه‌ها هم باید دقت کنند که از پشت 18 قدم این گل‌ها را دریافت نکنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x878q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه برانکو برای پرسپولیسی ها: یک اردوی اروپایی و یک اردوی داخلی