تاریخ انتشار: 1396/03/09 16:14
کد خبر: 207406

دوای درد استقلال، روی سکوهای هزاع بن زاید (عکس)

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی دو هافبکی هستند که استقلالی ها در دیدار شب گذشته به آنها نیاز فراوانی داشتند، بازیکنانی که در نهایت موفق نشدند برای تیمشان به میدان بروند و از روی سکوها بازی آبی ها را شاهد بودند.

محرومیت فرشید اسماعیلی و مصدومیت روزبه چشمی باعث شد تا این دو بازیکن نتوانند در دیدار حیاتی این تیم برابر العین به میدان بروند، البته چشمی که به دلیل مصدومیت طولانی مدت خود ماه هاست برای آبی ها به میدان نمی رود اما اسماعیلی به دلیل اشتباه داور در دیدار رفت برابر العین از زمین اخراج شد تا در بازی برگشت نتواند به میدان برود.

 

نکته تاسف برانگیز در این باره اینکه استقلالی ها در بازی شب گذشته این تیم نیاز شدید به بازیکن در خط میانی داشت و پس از خروج فرشید باقری در نیمه اول دیگر هافبک تخصصی در ترکیب استقلالی ها حضور نداشت و در صورتی که حداقل یکی از دو هافبک روی سکوها می توانستند در این بازی به میدان بروند نظم و ترتیب بیشتری در تیم به وجود می آمد و آبی ها می توانستند با بازی روانتری از خود ارائه دهند.

 

هر آنچه که بود هم اسماعیلی و هم چشمی از روی سکوها به مانند دیگر هواداران استقلال تلخ ترین شکست چند سال اخیر تیم را شاهد بودند و شاید هر لحظه آرزو می کردند تا می توانستند در میدان حضور داشته باشند و فریادرس آبی ها می شدند.

30

31

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bk7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونمایی از اولین خرید استقلال(عکس)