تاریخ انتشار: 1396/03/11 09:38
کد خبر: 207002

پرسپولیس «تیم» ترین باشگاه ایرانی

کافی‌ است که به بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان نگریست که اگرچه با فراز و فرود در نتیجه‌گیری همراه بوده اما سبک و کیفیت بازی این تیم در تمام بازی‌ها یکنواخت و همراه با نظم و تاکتیک مشخص خود بوده است.
پرسپولیس «تیم» ترین باشگاه ایرانی

 تک تک بازیکنان در ترکیب این تیم وظایف مشخص خود را دارند و کمتر پیش آمده که سبک بازی این تیم به خاطر نوع بازی حریف دچار تغییر یا آشفتگی شود. بازیکنان این تیم به خوبی در مورد وظایف خود و تاکتیک تیمی هم در حین دفاع و هم در زمان حمله توجیه شده‌اند. حتی برانکو موفق شد پس از مدت‌ها وابستگی تیمش به کمال کامیابی‌نیا را کاهش دهد و ربیع‌خواه در پست این بازیکن به خوبی از عهده وظایفش برآمد. همین که بازیکنان مثل قطعات یک پازل به خوبی اندیشه‌های تاکتیکی برانکو را شکل می‌دهند، نشان‌گر کار اصولی و تفکر حرفه‌ای برانکو در پرسپولیس است.

می‌توان گفت در تمام سال‌هایی که لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده، هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس امسال، قدرتمند و با برنامه نبوده است. حتی سپاهان و ذوب آهنی که به فینال رفتند نیز به اندازه پرسپولیس امروز، نظم تاکتیکی نداشتند. این یک فرصت استثنایی برای فوتبال ایران است تا بلاخره پس از سال‌ها قهرمانی آسیا را در عرصه باشگاهی ثبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vrad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین کامیابی نیا بازی برگشت با لخویا هم فیکس است