تاریخ انتشار: 1396/03/13 08:47
کد خبر: 206545

یک پرسپولیسی عامل استقلالی شدن شایان مصلح

شایان مصلح ستاره سپیدرود رشت بعد از اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم مورد توجه برانکو قرار گرفت، در پایان فصل با پیشنهاد هر دو تیم سرخابی پایتخت رو به رو شد.
یک پرسپولیسی عامل استقلالی شدن شایان مصلح

 مدافع چپ قرمزهای رشتی در لیگ دسته یک با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری هم به حساب نمی‌آید، ستاره‌ای جذاب برای سرخابی‌ها به شمار می‌رود و هر دو تیم هم با او مذاکراتی داشته‌اند. علیرضا منصوریان و ترکاشوند در هفته‌های گذشته با این بازیکن تماس‌هایی داشتند و پیشنهادات خود را به این مدافع چپ پا ارائه دادند تا مقدمات جذب او را فراهم کنند. در این میان اما نقش محمد انصاری مدافع، پرسپولیس در این انتقال پررنگ‌تر از بسیاری مسائل است.

محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس دوست صمیمی و نزدیک مصلح است که تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی و انتخاب این بازیکن خواهد داشت. با انتقال شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس و حضور محسن ربیع‌خواه در لیگ هفدهم محمد انصاری احتمالا به سمت چپ دفاع باز خواهد گشت؛ موضوعی که می‌تواند منجر به رقابت انصاری و مصلح شود. رقابت با بازیکن مورد علاقه و ثابت برانکو در ترکیب پرسپولیس که در اردوهای تیم ملی هم حضور دارد برای مصلح جوان که دوستی نزدیکی با این بازیکن دارد مطمئنا انتخاب جذابی نیست و به همین دلیل مصلح به استقلال نزدیک‌تر از پرسپولیس است تا این بار رفاقت دو بازیکن باعث دوری آنها از یکدیگر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xadaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های پرسپولیس برای دفاع چپ را بشناسید/گزینه منصوریان هم هست