تاریخ انتشار: 1396/03/14 13:10
کد خبر: 206230

استقلال نیاز به بازنگری دارد/ نباید تیم را در حد لیگ برتر بست!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم برای فصل آینده نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد گفت: مسئولان باشگاه نباید تیم را در حد لیگ داخلی ایران ببندند.
استقلال نیاز به بازنگری دارد/ نباید تیم را در حد لیگ برتر بست!

روانخواه با ابراز ناراحتی از شکست سنگین استقلال برابر العین امارات گفت: صحبت کردن درخصوص این دیدار بسیار سخت است، شاید از معدود کسانی بودم که تیم را نقد می کردم اما متاسفانه مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفتم. البته باید بپذیریم کادر فنی استقلال در این فصل نمره قبولی گرفت، زیرا آنها توانستند در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته و به رده دوم جدول لیگ شانزدهم برسانند.

 

وی تاکید کرد: استقلال نتوانست آن تیم همیشگی باشد، آنها مشکل ایجاد موقعیت داشتند و نتوانستند از چند موقعیتی که بدست آوردند استفاده کنند. البته تنها یکبار آن هم از ضربه ایستگاهی کاوه رضایی به گل دست پیدا کردند.

 

پیشکسوت استقلال ادامه داد: متاسفانه تاکتیک مشخصی برای استقلال وجود نداشت آنها بیشتر به دنبال آن بودند که با ضربات ایستگاهی یا پرتاب اوت به گل دست پیدا کنند، که این هم امکانپذیر نبود و بازیکنان العین کاملا بر بازی مسلط بودند.

 

روانخواه در ادامه افزود: استقلال برای فصل آینده باید منصوریان را حفظ کند اما نیاز به یک بازنگری در تمام سطوح دارد و باید شرایطی فراهم شود تا این تیم بتواند در فصل آینده به موفقیت دست پیدا کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نبود ابراهیمی و نورافکن چقدر بر باخت استقلال تاثیرگذار بود گفت: نبود آنها بی تاثیر نبود، اما بعید می دانم نتیجه شش بر یک در شأن استقلال باشد. صحبت درخصوص این دو بازیکن عذر بدتر از گناه است. آبی پوشان از ابتدای بازی هیچ هماهنگی با یکدیگر نداشتند و نتوانستند حتی چند پاس سالم بهم دهند. مگویان سر جای خودش نبود و تنها در زمین می دوید، بدون آنکه تاثیرگذار باشد.

 

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: استقلال اگرچه بازی رفت را با پیروزی به پایان رساند اما این پیروزی را باید به حساب تماشاگرانش گذاشت که توانستند جو وحشتناکی را برای بازیکنان العین به وجود آورده و آنها نیز که با این شرایط آشنا نبودند تحت تاثیر قرار گرفته و در دقایق پایانی گل خوردند.

 

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان برای استقلال تمام شد و مسئولان باید برای فصل آینده تیم را فقط در حد لیگ داخلی نبندند بلکه بازیکنانی را به خدمت بگیرند که بتوانند در لیگ قهرمانان هم حرفی برای گفتن در زمین داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvd7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روانخواه: منصوریان باید فلسفه‌اش را عوض کند