تاریخ انتشار: 1396/03/15 09:21
کد خبر: 206059

مهدی رحمتی و حسینی می‌مانند، با مظاهری مذاکره‌ای نداشتیم

بعد از شکست استقلال مقابل العین حواشی زیاد و مختلفی برای این تیم ایجاد شده و شایعات زیادی در خصوص جابه‌جایی افراد مختلف در این تیم به گوش می‌رسد.
مهدی رحمتی و حسینی می‌مانند، با مظاهری مذاکره‌ای نداشتیم

از این‌رو گفت‌وگویی با پندار توفیقی دبیر هیات‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص تمام مسائل مطرح‌شده انجام شده است.

  •     خوشحالی از شکست مقابل یک تیم عربی عجیب است

استقلال تیم با ریشه و دوستاره فوتبال ایران در فوتبال آسیاست. نمی‌دانم چرا عده‌ای از این شکست برای تسویه‌حساب شخصی استفاده می‌کنند و از شکست یک تیم ایرانی مقابل یک تیم بی‌هویت عربی این‌قدر خوشحال هستند. این روزها شاهد کری‌خوانی عجیبی بوده‌ایم که فقط جای تاسف دارد. استقلال یک شکست سنگین در کارنامه‌اش ثبت شد و باشگاه از این بابت شرمنده هوادارانش است. مطمئن باشید با تلاش بیشتر فصل آینده این نتیجه را جبران خواهد کرد.

  •     لیست ورودی مشخص نشود، لیست خروجی نمی‌دهیم

صحبت‌های زیادی در خصوص اعلام لیست خروجی استقلال در روزهای آینده مطرح است اما باید بگویم این موضوع صحت ندارد؛ تا لیست ورودی‌های باشگاه مشخص نشود، لیست خروجی را اعلام نمی‌کنیم. ظرف 10روز آینده باید تکلیف را مشخص کنیم تا استارت خوبی برای فصل آینده بزنیم.

  •     مک درموت کمک خارجی منصوریان است

تمام توان خودمان را به‌کار می‌گیریم تا برای فصل آینده تیمی منسجم و آماده را بسازیم؛ از این‌رو با مک‌درموت ایرلندی دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی به توافق رسیده‌ایم. صحبت‌های گوناگونی در خصوص نوع همکاری مک‌درموت با استقلال مطرح است اما باید بگویم او فقط مربی بدنساز ابتدای فصل استقلال نخواهد بود، درموت را به عنوان کمک خارجی منصوریان به کادرفنی استقلال اضافه می‌کنیم. البته قرار است برنامه‌ریزی تمرینات و برنامه‌های بدنسازی استقلال زیر نظر منصوریان برعهده مک‌درموت باشد.

  •     بر حسب نیاز بازیکن جذب می‌کنیم

بلافاصله بعد از بازگشت به ایران در پی جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی هستیم اما باید توجه داشته باشیم یک تیم فوتبال با 11بازیکن ثابت وارد زمین می‌شود، پس نمی‌توانیم تمام بازیکنانی که این روزها اسم‌شان روی زبان است را جذب کنیم. در ضمن با وجود بازیکنانی چون کاوه، امید ابراهیمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و دیگران مگر چند بازیکن دیگر می‌توانیم جذب کنیم؟! از بازیکنانی چون سجاد شهباززاده، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی و مرتضی تبریزی در خط حمله نام برده می‌شود که با بازیکنان تهاجمی که خودمان در اختیار داریم تعداد عناصر تهاجمی استقلال سر به فلک می‌کشد. در حال حاضر با تمام بازیکنانی که اسم بردم صحبت کرده‌ایم اما به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، چون می‌خواهیم تمام شرایط را بسنجیم تا با کمترین هزینه مناسب‌ترین بازیکنان را برای استقلال جذب کنیم. اصلا هم به فکر بمب ترکاندن نیستیم، چون بمب‌هایی که سال‌های گذشته استقلال ترکانده، ویرانی‌های زیادی در کمیته انضباطی و فیفا به بار آورده است. استقلال بر حسب نیاز بازیکن جذب می‌کند.

  •     مذاکره با کاوه و امید ابراهیمی

امید ابراهیمی و کاوه رضایی بازیکنان خیلی خوب این فصل استقلال بودند که همه دوست داریم آنها را حفظ کنیم. با امید ابراهیمی صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم و مشکلی برای تمدید قرارداد او وجود ندارد. در خصوص کاوه رضایی هم باید بگویم ظاهرا او مذاکره و توافق را به مدیربرنامه‌هایش محول کرده است. باشگاه استقلال هم مشکلی با این موضوع ندارد و کاملا آماده‌ایم در یک فضای محترمانه جلسه‌ای با مدیربرنامه‌های کاوه برگزار کنیم تا به توافق نهایی برسیم.

  •     توافق با منتظری پای میز مذاکره نهایی می‌شود

چند روز پیش آقای افتخاری از توافق نهایی با پژمان منتظری خبر داد. صحبت‌های اولیه با منتظری صورت گرفته اما او فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد. منتظریم به ایران برگردد تا پای میز مذاکره بنشینیم و ان‌شاءالله توافق رسمی با منتظری را نهایی کنیم.

  •     با 5هزار هوادار نمی‌توانند مقابل 30میلیون هوادار بایستند

کاش دوستان ما در باشگاه سپاهان به اخلاق پایبند باشند. به هر حال با مشکلاتی که به وجود آمد جپاروف به سپاهان قرض داده شد اما حالا باشگاه سپاهان شروع به کارهایی کرده که برای ما قابل قبول نیست. بارها گفته‌ام اما بازهم تاکید می‌کنم جپارو ف بازیکن استقلال است و در ایران به‌جز استقلال در باشگاه دیگری نمی‌تواند بازی کند. مدارک و قرارداد او را به فدراسیون ارائه کرده‌ایم و همه‌چیز شفاف است. متاسفانه باید بگویم باشگاهی با 5هزار هوادار نمی‌تواند مقابل باشگاه بزرگی مثل استقلال با30میلیون هوادار بایستد و بخواهد حقش را ضایع کند.

  •     حتما یک بازیساز بین‌المللی جذب می‌کنیم

امید ابراهیمی و امید نورافکن بازیکنان میانی خوب ما هستند. علاوه بر اینها جپاروف و روزبه چشمی هم با ما قرارداد دارند اما قصد داریم یک پلی‌میکر بین‌المللی خیلی خوب جذب کنیم.

  •     مذاکره با مظاهری صحت ندارد

وقتی تیمی دروازه‌بان‌هایی چون سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی را در اختیار دارد نیازی به دروازه‌بان دیگری ندارد. رحمتی دوسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است. علاوه بر این او ارتباط خیلی خوبی با کادرفنی دارد. سیدحسین حسینی هم حاصل خود باشگاه استقلال است که همه تیم‌ها آرزوی داشتن او را دارند. با داشتن چنین الماس‌هایی استقلال نیازی به جذب دروازه‌بان ندارد. با تمام احترامی که برای مظاهری قائلم باید بگویم صحبت و مذاکره با او صحت ندارد.

  •     لیدرها به خرج اسپانسر به امارات رفتند

وقتی یک نتیجه دور از انتظار رقم می‌خورد برخی از همه‌چیز ایراد می‌گیرند و دوست دارند از هر موضوعی در راستای نقد استفاده کنند. در خصوص همراهی لیدرها با تیم در بازی با العین باید بگویم سفر آنها اصلا هزینه‌ای برای باشگاه استقلال نداشت چون اسپانسر هزینه سفر لیدرها را پرداخت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbr9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان استقلال: جایی می‌روم که فیکس بازی کنم