تاریخ انتشار: 1396/03/17 08:44
کد خبر: 205560

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه عملکرد سرمربی فصل گذشته این تیم قابل دفاع است، گفت: امیر قلعه نویی و اسکوچیچ گزینه‌های ما هستند و حداکثر تا فردا سرمربی معرفی می‌شود.
آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب آهن

سعید آذری درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز روی انتخاب سرمربی جدید به جمعبندی نرسیده ایم ولی حداکثر تا آخر این هفته سرمربی معرفی می شود. بعد از آن باید سریع وارد بازار نقل و انتقالات شویم. هرچند نگرانی خاصی نداریم و اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند.

وی افزود: در روزهای گذشته یکسری شایعه درباره جدایی بعضی از بازیکنان ما مطرح شده بود که باید بگویم بازیکنان اصلی با ما قرارداد دارند. همچنین با مرتضی تبریزی هم روزهای دوشنبه و سه شنبه مذاکراتی داشتیم. آن دسته از بازیکنان ذوب آهن که آزاد هستند و قرارداد ندارند، منتظر معرفی سرمربی هستند تا تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره نتایج و عملکرد خوب مجتبی حسینی در این تیم و اینکه آیا این مربی هنوز برای ماندن و ادامه کار در ذوب آهن شانس دارد؟ گفت: سال گذشته باتوجه به داشته هایمان نهایتا توانستیم در رقابت شانه به شانه با چند تیم به عنوان چهارم برسیم. ما مقام خوبی به دست آوردیم. سال قبل از آن در لیگ ششم شده بودیم و در جام حذفی قهرمان. در لیگ قهرمانان آسیا هم در بازی با العین تا دقیقه ۸۸ از حریف پیش بودیم و در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم.

آذری ادامه داد: فکر می کنم عملکرد مجتبی حسینی قابل دفاع است ولی بهرحال باید یکسری پارامترهای دیگری را برای به کار گیری مربیان مدنظر قرار بدهیم. هیات مدیره از جمیع جهات به این نتیجه رسید که حسینی از جمع ما جدا شود. باید به این آرا احترام گذاشت. جدایی حسینی از ذوب آهن قطعی است و از بین گزینه هایی که وجود دارد، حداکثر تا فردا به جمعبندی می رسیم.

وی در خصوص احتمال انتخاب مجید صالح، امید نمازی و امیر قلعه نویی گفت: اینها گزینه های ما هستند به علاوه اسکوچیچ کروات که بین گزینه های ما هست ولی فکر می کنم جمعبندی هیات مدیره مربی ایرانی خواهد بود.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که کفه ترازو به نفع کدام مربی سنگینی می کند؟ گفت: کفه ترازو وسط ایستاده است و سنگینی خاصی ندارد. اجازه بدهید فردا اعلام نظر شود.

آذری درباره اینکه گفته می شود شانس امیر قلعه نویی از همه گزینه های دیگر بیشتر است، تاکید کرد: این نقطه نظری است که از بیرون وجود دارد ولی یکی از پارامترهایی که امسال با آن مواجه بودیم کارشناسی اعضای هیات مدیره بود که اغلب ورزشی هم نیستند ولی مشاوران خوبی دارند و با وسواس کنکاش می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldev7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



به فکر اوقات بیکاری‌ ات باش ژنرال قلعه نویی!