تاریخ انتشار: 1396/03/17 09:29
کد خبر: 205556

پرسپولیس، تیم موفق در دیدارهای اول!

پرسپولیس برای اولین بار در جریان یک بازی رسمی برابر تیم فوتبال الاهلی قرار خواهد گرفت .
پرسپولیس، تیم موفق در دیدارهای اول!

هر بار پرسپولیس در اولین بازی رسمی خود هماورد یک باشگاه عربستانی شده موفق از میدان خارج شده است:

 

*الهلال عربستان

پرسپولیس در   مرداد ماه سال 1370 برای اولین بار در نیمه نهایی  جام در جام آسیا برابر تیم الهلال ایستاد .پرسپولیس در بازی رفت برابر الهلال 0-0 کرد ودر بازی برگشت 1-0 برنده شد وبه فینال مسابقات فوتبال جام در جام آسیا در سال 1990 رسید .فینالی که با یک سال تاخیر به موجب اولین جنگ نفت در خاور میانه یک سال به تعویق افتاده بود .

 

*الاتحاد عربستان

پرسپولیس در نیمه نهایی جام در جام 1992 آسیا به مصاف الاتحاد عربستان رفت .بازی رفت در تهران با برد 1-0 پرسپولیس توام شد ودر بازی برگشت در جده 2 تیم برابر هم به تساوی 1-1 دست یافتند تا پرسپولیس برای بار دوم به فینال برود .

 

*النصر عربستان

در مسابقات متمرکز 4 تیم برتر غرب آسیا در جام باشگاه های آسیا و در قطر پرسپولیس برابر تیم فوتبال النصر عربستان 3-2 بازنده شد با این حال برد برابر تیم های الزورای عراق والریان قطر باعث برتری پرسپولیس در گروه وصعود به مرحله نیمه نهایی شد، الزورا دوم شد  والنصر عربستان حذف شد .

 

*الشباب عربستان

پرسپولیس در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 به مصاف تیم الشباب عربستان رفت .بازی رفت مساوی تمام شد اما در بازی برگشت پرسپولیس 1-0 برنده شد تا پرسپولیس تیم اول گروه شده وتیم دوم الغرافه باشد .الشباب هم حذف شد .

 

*الاهلی عربستان

اولین بازی برابر قدیمی ترین تیم باشگاهی عربستان در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس همیشه برابر عربستانی ها در اولین میدان رسمی موفق بوده است .تاریخ را که مرور فرمودید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5666

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرده برداری از توافق برانکو و مامیچ(سرمربی العین) در مرحله یک چهارم نهایی