تاریخ انتشار: 1396/03/17 11:03
کد خبر: 205543

ستاره مورد علاقه برانکو از پرسپولیس دور شد

سیامک نعمتی، یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس هنوز تکلیف خود را برای پیوستن به این تیم مشخص نکرده است. خیلی‌ها می‌گویند او برای پرسپولیسی‌ شدن به شدت دچار تردید شده است.
ستاره مورد علاقه برانکو از پرسپولیس دور شد

نعمتی ۲۳ ساله که در فصل گذشته در کنار گادوین منشا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پیکان بود، به واسطه عملکرد خوب خودش و نتایج درخشان پیکان مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. موضوعی که باعث شد نام نعمتی در لیست خرید پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد و تماس‌های مکرر ترکاشوند و تیم نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با او بلافاصله پس از پایان بازی‌های لیگ، او را در مسیر تمدید قرارداد با پیکان دچار تردید کرد.
نعمتی در نهایت دو جلسه با پرسپولیسی‌ها برگزار کرد اما اتفاقاتی که در این دو جلسه افتاد باعث شد تردیدهای او نسبت به این انتقال بیشتر شود. موضوع اولی که باعث تردید نعمتی شد، مبلغ پیشنهادی پایین پرسپولیسی‌ها برای جذب او بود. پیشنهادی کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان که برای این بازیکن جوان یک معنی بیشتر نداشت. اینکه او برای پرسپولیسی‌ها یک خرید درجه اول و حیاتی محسوب نمی‌شود که اگر اینطور بود، پروسه انتقال او به پرسپولیس چیزی شبیه به آنچه برای هم‌تیمی‌اش گادوین منشا انجام شد، پیش می‌رفت.
موضوع دوم که برای نعمتی از موضوع اول مهم‌تر هم بود، شرایط این بازیکن برای بازی در پرسپولیس بود. برانکو در لیگ شانزدهم به واسطه نداشتن یک نیمکت قدرتمند سختی‌های زیادی متحمل شد و خرید بازیکنی مثل نعمتی در راستای رفع این نقیصه است. موضوعی که نشان می‌دهد نعمتی برای برانکو یک مهره رزرو باکیفیت است، نه یک بازیکن اصلی. نعمتی در پیکان به عنوان گوش چپ عملکرد درخشانی داشت. پستی که در پرسپولیس با حضور وحید امیری و فرشاد احمدزاده کاملا پرترافیک به نظر می‌رسد اما خود نعمتی هم می‌داند ماندن او در پیکان احتمالا او را تبدیل به ستاره شماره یک این تیم خواهد کرد. در واقع این بازیکن آینده‌دار باید از بین ستاره بودن در یک تیم متوسط یا بازیکن ذخیره یک تیم قدرتمند بودن یکی را انتخاب کند.
برانکو در تمام سال‌های مربیگری‌اش نشان داده به سختی دست به ترکیب اصلی‌اش می‌زند و معمولا از تعداد معدودی بازیکن استفاده می‌کند. در میان بازیکنان تازه جذب شده پرسپولیس هم بعید است به جز منشا و شجاع خلیل‌زاده، بازیکن دیگری برای حضور در ترکیب اصلی خریداری شود. تمام این‌ها ابهاماتی است که بازیکنان جوانی مثل نعمتی باید خوب آنها را تجزیه و تحلیل کنند و پس از آن در سال جام‌جهانی برای انتخاب تیم‌شان تصمیم بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8rrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست دوم برانکو هم لو رفت!