تاریخ انتشار: 1396/03/19 12:51
کد خبر: 205026

بمب نقل‌وانتقالات سرخابی: نه پول‌پرستم و نه بی‌تعصب!

عدم توافق روز گذشته بین فولاد خوزستان و رحیم زهیوی باعث حواشی زیادی برای این بازیکن شده است.
بمب نقل‌وانتقالات سرخابی: نه پول‌پرستم و نه بی‌تعصب!

به گزارش فرتاک ورزشی، رحیم زهیوی که بعد از نیم فصل حضور در لیگ قطر به فوتبال ایران بازگشته و به درخواست سیروس پورموسوی با فولاد مذاکره کرده، روز گذشته نتوانست به توافق نهایی با این باشگاه دست یابد. اتفاقی که عدم توافق مالی و درخواست بالای رحیم زهیوی برای عدم امضای قرارداد را در آن ذکر کرده اند. رحیم زهیوی در خصوص به خبرنگار ما گفت: از شب گذشته جو عجیبی علیه ما به راه انداخته اند و ما را پول پرست و بی تعصب معرفی کرده اند و واقعا از این مساله ناراحتم.

وی ادامه داد: من اگر بی تعصب بودم همان فصلی که برای قهرمانی می جنگیدیم از این تیم جدا می شدم و به پیشنهادات بالاتر فکر می کردم اما دوست داشتم با به سرانجام رساندن تلاش مان و قهرمانی مردم خوزستان را خوشحال کنیم. من اگر بی تعصب بودم فصل گذشته از مبلغ قراردادم نمی گذشتم و تا ریال آخر آن می گرفتم. من اگر پول پرست بودم همین فصل به پیشنهادات بالاتر جواب مثبت می دادم اما بعد از بازگشتم اعلام کردم دوست دارم در خدمت مردم خوزستان باشم و در کنار آنها بار دیگر به اتفاقات خوبی برسیم.

رحیم زهیوی در خصوص اینکه آنها به پیشنهاد یک میلیاردی فولاد نه گفته اند واکنش نشان داد و گفت: وقتی برگشتیم به پیشنهاد آقای پورموسوی که احترام زیادی برای ایشان قائل هستیم ارتباطم با دیگر باشگاه‌ها را قطع کردم و پای میز مذاکره با فولاد نشستم. من در طول دو سال اخیر به جز نیم فصلی که راهی الشحانیه شدم پولی دریافت نکردم و چرا نباید حق داشته باشم حقم و چیزی که برای آن در زمین تلاش می می کنم را بخواهم. پروسه قرارداد و مذاکره هم کاملا مشخص است و دو طرف با یکدیگر در این خصوص حرف می زنند و به یک نقطه مشترک می رسند و اینکه مرا پول پرست تلقی کنند و این انگ را به من بزنند نهایت بی معرفتی است و اگر می خواستم بیشتر بگیرم می توانستم خیلی زودتر به پیشنهاداتی که رسیده بود جواب مثبت بدهم. من گفتم دوست دارم در تیم شهرم بازی کنم و برای شهرم بازی کنم و اکنون سواستفاده از این مساله واقعا بد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vjen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رحیم زهیوی در یک قدمی فولاد؟ (عکس)