تاریخ انتشار: 1396/03/19 13:51
کد خبر: 205014

اصرار عجیب به مذاکره پرسپولیس با مدافع عراقی!

برخی سایت ها برای تهییج مدیران قرمز جهت مذاکره با این عراقی، این سفر بهترین فرصت برای مذاکره پرسپولیسی ها با او قلمداد کرده اند و گویا تا مدافع عراقی را به خورد پرسپولیس ندهند، رها نمی کنند.
اصرار عجیب به مذاکره پرسپولیس با مدافع عراقی!

به گزارش فرتاک ورزشی، سعد ناطق مدافع عراقی که چندین بار شایعه قرمز پوش وی به شکل عجیبی منتشر و فراگیر شد و حتی گفته شده بود برای عقد قرارداد به تهران می آید، بار دیگر در راس شایعات سرخپوشان قرار گرفت.

او که چند ماهی می شود که در روزنامه ها و برخی خبرگزاری ها و سایت ها مورد نظر برانکو قرار گرفته و هنوز از زبان خود این مربی کلمه ای در این باره مطرح نشده، حالا به دلایل مختلف از جمله بازارگرمی برای مذاکره حضوری با مدیران پرسپولیس به آنها پیشنهاد می شود.

ناطق که تا امروز به ایران نیامده بود حالا به همراه تیم ملی عراق برای بازی با ژاپن به ایران آمده است و بار دیگر فشارها برای جذب وی افزایش بافته. به نظر نمی رسد این بازیکن اولویت پرسپولی بوده باشد وگرنه در این فرصت طولانی حتما زمینه جذب او فراهم می شد.

برخی سایت ها برای تهییج مدیران قرمز جهت مذاکره با این عراقی، این سفر بهترین فرصت برای مذاکره پرسپولیسی ها با او قلمداد کرده اند و گویا تا مدافع عراقی را به خورد پرسپولیس ندهند، رها نمی کنند. به نوشته سایت ها او می تواند تبدیل به چهارمین خرید برانکو برای فصل آینده شود. این در حالی است که گزینه های شایسته داخلی زیادی برای جذب در این پست وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngevx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در یک صورت با سعد ناطق مذاکره می‌کند