تاریخ انتشار: 1396/03/19 20:45
کد خبر: 204923

بازیکن ذوب آهنی مدنظر استقلالی ها: می خواهم لژیونر شوم

بازیکن ذوب آهنی مدنظر استقلالی ها: می خواهم لژیونر شوم

رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن سخت در اردوی تیم ملی پیگیر تمرینات است تا از اولین فرصتی که کی‌روش در اختیارش قرار دهد بهترین استفاده را ببرد. دروازه‌بانی که این روزها بعد از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان دوم کشورمان محسوب می‌شود بسیار امیدوار است که پیراهن شماره یک را بر تن کند. حرف‌های او با همشهری‌ورزشی را می‌خوانید.

 از عملکردت در ذوب‌آهن در فصلی که گذشت راضی هستی؟
بله در مجموع عملکرد خوبی داشتم. یک برهه کوتاهی افت کردم اما بازهم توانستم به شرایط آرمانی خودم برسم‌. در مجموع نوسان کمی داشتم  ولی تلاش خواهم کرد در فصل آینده بهتر از امسال کار کنم.

 شرایط اردوی تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان چگونه است؟
باید قبول کنیم ما بازی خیلی حساسی را مقابل ازبکستان داریم. خوشبختانه بازی دوستانه با مونته‌نگرو خیلی به ما کمک کرد تا مهم‌ترین بازی خود در مرحله مقدماتی جام‌جهانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. همه بازیکنان تیم ملی همقسم شدیم تا با قدرت به مصاف ازبکستان برویم و کار را یکسره کنیم. امیدوارم مردم هم همه‌جوره ما را حمایت کنند و آنهایی هم که در خانه بازی را می‌بینند دعایمان کنند.

 این‌روزها همه‌جا صحبت از حضور تو در استقلال است. آیا می‌خواهی به این تیم بروی؟
من خودم هم در این ارتباط چیزی‌هایی دیده و شنیده‌ام ولی ترجیح می‌دهم سکوت کنم؛ چراکه الان در خدمت تیم ملی هستم و تمام فکر و ذهنم معطوف به بازی با ازبکستان است.

شرایط این روزهای اردوی تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
شرایط اردو و تمرینات خوب است. در ابتدای تمرینات به‌خاطر تعطیلی لیگ و چند روز استراحتی که داشتیم بدن‌هایمان افت کرده بود اما خداراشکر بعد از چندروز توانستیم بدن‌هایمان را به شرایط ایده‌آل مدنظر آقای کی‌روش برسانیم و الان فرش هستیم.

 کار کردن با دن‌گاسپار چگونه است؟
من 2سال است که با دن‌گاسپار کار می‌کنم و او یک مربی دروازه‌بانان فعال است. حرف دلم را می‌گویم شاید برخی حرف‌های دیگری بزنند ولی من حرفم را رک می‌زنم؛ دن‌گاسپار هیچ فرقی بین دروازه‌بانان نمی‌گذارد و در همه حال تمامی دروازه‌بانان را آماده نگه می‌دارد. این مهم‌ترین مساله برای یک دروازه‌بان است.

 بحث‌هایی هم در مورد لژیونر شدنت به گوش می‌رسد، درست است؟
من خیلی تلاش می‌کنم لژیونر شوم. با یک‌سری دوستان که در این زمینه فعال هستند صحبت‌هایی داشته‌ام و منتظر جوابشان هستم. همه‌چیز تا هفته آینده قطعی خواهد شد. خودم تمام تمرکزم روی این موضوع است که لژیونر شوم.

 شرایط ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کنی؟
امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مربی مشخص شود و مدیریت باشگاه با بستن یک تیم قدرتمند پا به مسابقات لیگ برتر بگذارد؛ چراکه اگر تیم خوب نتیجه بگیرد برای خود ملی‌پوشان هم خوب خواهد شد. خود من اگر در این تیم ماندنی شدم با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا اولین بازیکنی از این باشگاه باشم که در جام‌جهانی بازی می‌کند، چراکه بعداز انقلاب تاکنون بازیکنی از ذوب‌آهن در جام‌جهانی با تیم ملی بازی نکرده است. مطمئن باشید اگر مسئولان باشگاه بی‌تفاوت نباشند و تیم پرقدرتی ببندند در نهایت هر افتخاری کسب شود برای باشگاه خواهد شد. من خودم هم ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم و خوشحال می‌شوم که این تیم بعد از سال‌ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

 یعنی ذوب‌آهن در فصل آینده می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند؟
اگر نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم چراکه نه! ذوب‌آهن این شخصیت را دارد به قهرمانی لیگ هم برسد. همه‌چیز ممکن است. اگر تیم قدرتمند باشد ملی‌پوشان هم بیشتر دیده می‌شوند و ضرر نمی‌کنند و اما برعکس اگر تیم قدرتمند بسته نشود ما هم ضرر خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zd6yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس کی روش در بازی امشب دست به دروازه تیمش نمی زند