تاریخ انتشار: 1396/03/20 10:57
کد خبر: 204848

یک هافبک خارجی جایگزین سروش در پرسپولیس می شود

شماره 7 سرخپوشان، پرسپولیس را ترک کرد تا برای اولین بار طعم لژیونر شدن را بچشد.
یک هافبک خارجی جایگزین سروش در پرسپولیس می شود
سروش رفیعی را باید بازیکن جدا شده از پرسپولیس دانست. هافبک تکنیکی که در قالب تیم ملی جای نگرفت زیرا کارلوس کی روش اصلا به بازیکنانی که بیش از اندازه لازم به حفظ توپ می پردازند، علاقه ای ندارد. 
حتی برانکو ایوانکویچ نیز به ادعای شاهدان همیشگی در محل تمرین، بارها بابت اینکه سروش توپ و بازیکنان کناری خود را معطل می کند، به او تذکر داده و گفته بود هیچ بازیکنی نباید بیش از اندازه، توپ را TOUCH (لمس) کند زیرا در این صورت، کار تاکتیکی و بازی با پاس های کوتاه از دست می رود. 
حالا که سروش رفیعی بالاخره از پرسپولیس جدا شد، باشگاه باید به دنبال جذب بازیکنی به جای او باشد. در این میان نام داریوش شجاعیان را بیشتر از باقی هافبک های ایران می شنوید اما داریوش با باشگاه گسترش فولاد قرارداد سفت و سختی تا دو فصل آینده دارد و به این سادگی ها نمی تواند جدا شود. از سوی دیگر، باشگاه پرسپولیس نمی خواهد بیش از یک میلیارد تومان برای جذب بازیکن جانشین برای سروش رفیعی هزینه کند. 
از سوی دیگر شنیدیم بحث بر سر این است که پرسپولیسی ها با برنامه برانکو ایوانکویچ قصد استفاده از یک خرید خارجی جدید در خط هافبک داشته باشند. این موضوع بارها مطرح شده بود که برانکو اگر نتواند هافبک مدنظرش را پیدا کند، به دنبال بازیکنان خارجی می رود و شاید هافبک بعدی پرسپولیس، یک هافبک خارجی (شاید هم کروات) باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45veko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا نعمتی بعد از چند «روز» پرسپولیسی شد؟