تاریخ انتشار: 1396/03/20 11:31
کد خبر: 204840

تا 48 ساعت دیگر تکلیفم را با استقلال تهران مشخص میکنم

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان، گفت: همه هم دوره‌های من جزو ستاره‌های استقلال و پرسپولیس هستند و من چرا نتوانم در استقلال ستاره شوم؟
تا 48 ساعت دیگر تکلیفم را با استقلال تهران مشخص میکنم

مهدی شیری درخصوص اینکه فصل آینده در پیکان باقی خواهد ماند یا اینکه راهی تیم دیگری خواهد شد اظهار داشت: الان می‌توانم بگویم که نهایتا تا 48 ساعت بعد وضعیتم مشخص می‌شود یا با پیکان تمدید می‌کنم یا اینکه به تیم دیگری می‌روم که البته احتمال رفتنم به تیم دیگری بیشتر است. همه چیز به جلسه امروز و فردایم بستگی دارد.

وی درباره اینکه پیشنهاد استقلال به او چقدر جدی است اظهار داشت: پیشنهاد استقلال خیلی جدی است، فصل گذشته هم قرار بود به استقلال بروم اما درنهایت این اتفاق رخ نداد اما به هر حال باید همه چیز را آنالیز کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

شیری درخصوص اینکه سابقه همکاری او با علیرضا منصوریان در تیم نفت چقدر در انتخاب تیم سال آینده‌اش تاثیرگذار خواهد بود اظهار داشت: شاید برخی‌ها جور دیگری فکر کنند، اما من سال‌ها در تیم نفت و تیم ملی امید با منصوریان کار کردم و شناخت کافی از هم داریم. اگر پرسپولیس به تازگی توانسته به جمع 8 تیم آسیا برود ما با نفت چند سال پیش به جمع 8 تیم برتر آسیا رفتیم.

بازیکن فصل گذشته پیکان تصریح کرد: تکلیف من بزودی مشخص خواهد شد، امروز و فردا با باشگاه پیکان و استقلال مذاکره خواهم کرد و درنهایت بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

شیری در پاسخ به این سوال که از رقابت با هم پستانش در استقلال نگرانی ندارد، افزود: من چندین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم اما شاید بازی‌هایم کمتر دیده شده است. همه هم دوره‌های من در نفت تهران جزو ستاره‌‌های استقلال و پرسپولیس هستند و چرا من نتوانم در استقلال ستاره شوم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkjvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم درخواستی یاغی پرسپولیسی ها برای پیوستن به استقلال