تاریخ انتشار: 1396/03/21 10:00
کد خبر: 204587

مثلثی که استقلال تهران را هم در لیگ و هم در آسیا هم مدعی قهرمانی می کند

استقلال با جذب سه بازیکن در تابستان نه تنها در رقابت های لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.
مثلثی که استقلال تهران را هم در لیگ و هم در آسیا هم مدعی قهرمانی می کند

استقلال یکی از تیم های خواهد بود که در تابستان تغییرات زیادی به خود خواهد دید.

هواداران تیم آبی پوش پایتخت از تیم محبوب خود در فصل بعد تنها انتظار قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را دارند و منصوریان کار سختی پیش رو خواهد داشت آن هم در شرایطی که پرسپولیس فصل قبل توانست با ارائه بازیهای خوب جام قهرمانی را بالای سر برد.

منصوریان به خوبی می داند که در فصل دوم حضورش در استقلال شرایط مثل فصل نخست نیست و باید او در فصل دوم نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا انتظارات هواداران را برآورده کند و به چهره ای محبوب تبدیل شد.

استقلال برای قهرمان شدن در لیگ برتر به جذب بازیکن نیاز دارد. سه بازیکن در فصل نقل و انتقالات وجود دارند که در صورت پیوستن به استقلال نه تنها این تیم در رقابت های لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس قهرمان شدن خواهد داشت.

رامین رضاییان، پژمان منتظری و داریوش شجاعیان سه بازیکنی هستند که خبرهای درباره توافق آنها با استقلال به گوش می رسد. با آمدن این سه بازیکن نه تنها خط دفاعی استقلال تقویت می شود بلکه این  تیم در هر دو سمت راست و چپ هم با توجه به حضور رضاییان و شجاعیان به خوبی تقویت خواهد شد.

 به نظر می رسد که علیرضا منصوریان از تفکرات دفاعی و ضد حمله ای خود خسته شده و با جذب بازیکنانی مانند رضاییان و شجاعیان به دنبال ارائه فوتبال زیبا و هجومی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojg5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو «استقلالی» استقلالی می‌شوند