تاریخ انتشار: 1396/03/21 10:28
کد خبر: 204585

پرسپولیس و فقدان سروش؛ محسن هست!

خرامیدن سروش در خط هافبک پرسپولیس، زودتر از آن‌چه تصور می‌شد به پایان رسید. رفیعی به دنبال سرنوشت‌اش به فوتبال قطر رفت و از قطار تیم برانکو پیاده شد تا هواداران پرسپولیس را بعد از سه خرید، با نگرانی بزرگی روبرو کند.
پرسپولیس و فقدان سروش؛ محسن هست!

 از دست دادن سروش، مشت محکمی به صورت پرسپولیس بود اما در این باشگاه هنوز نام‌هایی برای تکیه‌کردن وجود دارند. بهترین گزینه برای دوران پساسروش، محسن مسلمان است. قبل از ورود رفیعی هم، مسلمان مرد همه کاره خط هافبک قرمزها بود و این رویه در لیگ هفدهم دوباره از سر گرفته خواهد شد. در اولین روزهای امضای قرارداد اس‌آرسون با پرسپولیس، حدس و گمان‌های زیادی درباره واکنش احتمالی محسن مسلمان به گوش می‌رسید.

مسلمان به خوبی با این انتقال کنار آمد. پست تخصصی‌اش را به رفیعی سپرد و  به سمت راست و چپ خط هافبک منتقل شد اما همچنان یکی از بهترین‌های تیم ایوانکوویچ بود. محسن، تعادل فانتزی در خط هافبک سرخپوشان را برقرار خواهد کرد. او بدون آرمان‌های قطری، دوباره به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت تا باز هم با پاس‌های جادویی، مهاجمان تیم را در موقعیت‌های ایده‌آل گلزنی قرار بدهد. خلاقیت مسلمان و استمرار او، تلخی خبر جدایی سروش رفیعی را به حداقل می‌رساند. حضور او برای به نتیجه‌رسیدن فرمول‌های پرفسور، حالا ضروری‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4medoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک هافبک خارجی جایگزین سروش در پرسپولیس می شود