تاریخ انتشار: 1396/03/22 08:00
کد خبر: 204357

جای سروش در پرسپولیس خالی نیست

با رفتن احتمالی سروش رفیعی به تیم الخور قطر و اضافه شدن بازیکنانی مثل سیامک‌نعمتی، منشا، شجاع خلیل‌زاده و بعدها احمد نوراللهی، به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس در فصل آینده تقریبا مشخص باشد.
جای سروش در پرسپولیس خالی نیست

 الان سوژه جالب برای هواداران این است که بنشینند یک کاغذ و خودکار بردارند و ترکیب فصل آینده را حدس بزنند. ما این کار را برای شما راحت کرده‌ایم!

  علیپور همچنان مهاجم رزرو
علی علیپور در دو فصل پیش در کنار مهدی طارمی زوج فوق‌العاده‌ای را تشکیل داده بود تا جایی که این تیم توانست بهترین خط حمله لیگ را هم مال خودش کند. اما در این فصل برانکو با جذب وحید امیری از این بازیکن در کنار طارمی استفاده کرد و علیپور به نیمکت ذخیره منتقل شد. علیپور تا هفته‌های پایانی لیگ هم فرصت بازی پیدا نکرد اما در چند هفته آخر لیگ آن‌قدر خوب بازی کرد که برانکو مجاب شد دوباره از او در کنار طارمی استفاده کند. اما در فصل جدید و با جذب گادوین منشا، برانکو نشان داده که تصمیم خود را برای زوج طارمی در خط حمله گرفته و علیپور اولین بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس خواهد بود. تازه، این درحالی است که باز هم از وحید امیری در خط حمله استفاده نشود. در این صورت علیپور مهاجم چهارم خواهد بود.

  سیامک نعمتی جایگزین سروش یا فرشاد
سیامک نعمتی بازیکن بعدی بود که از پیکان به پرسپولیس پیوست؛ بازیکنی که در فصل گذشته و در تیم پیکان بسیار باهوش و خوش تکنیک نشان داد اما جذب سیامک نعمتی در حالی رقم خورده است که با جذب گادوین منشا، وحیدی امیری به پست مورد علاقه خود بازخواهد گشت و دوبار وینگر خواهد شد و احتمالا در کنار سروش و مسلمان در خط هافبک بازی خواهد کرد. این در حالی است که حتی اگر سروش رفیعی هم به قطر برود فرشاد احمدزاده جایگزین او خواهد شد و آن‌وقت باید دید سیامک نعمتی نیمکت‌نشین خواهد شد یا فرشاد احمد‌زاده ذخیره این بازیکن می‌شود که البته احتمال ذخیره شدن سیامک نعمتی بالاتر است. حتی پیش از قطعی شدن جذب شایان مصلح گفته می‌شد برانکو می‌خواهد از نعمتی در پست مدافع چپ استفاده کند.

  نوراللهی جانشین کمال
کمال کامیابی‌نیا در دو فصل گذشته بسیار درخشان برای پرسپولیس بوده و اما هفته آخر لیگ برای این بازیکن بدیمن بود و این بازیکن مجبور شد تا کتف خود را جراحی کند. با این حال کمال همچنان گزینه اول برانکو برای هافبک دفاعی است و این در حالی است که با بازگشت نوراللهی احتمالا در هفته‌های آغازین لیگ، نوراللهی جانشین کمال خواهد شد و بعد از بازگشت کمال دوباره نوراللهی به نیمکت پرسپولیس منتقل می‌شود مگر آنکه برانکو نخواهد از این بازیکن در پست دیگری استفاده کند که البته در پست‌های دیگر خیلی هم جا نیست.

  خط دفاع پربارتر از سال گذشته
در فصلی که گذشت پرسپولیس در خط دفاع و با از دست دادن گولچ و یانسکی تنها می‌توانست روی سیدجلال و انصاری حساب کند و با محرومیت یکی از این بازیکنان برانکو مجبور بود از بازیکنان دیگر خود مانند ربیع‌خواه و ماهینی در قلب دفاع استفاده کند. اما برانکو برای این فصل با جذب شجاع خلیل‌زاده کمربند خط دفاعی خود را محکم کرد تا احتمالا این بازیکن در کنار سیدجلال زوج خط دفاعی را تشکیل دهد تا انصاری دوباره به دفاع چپ برود به احتمال فراوان ماهینی به دفاع راست منتقل شود و صادق محرمی و ربیع‌خواه به نیمکت منتقل شوند. این در حالی است که روز گذشته مصلح به پرسپولیس پیوست و با این حساب این بازیکن دیگر ذخیره پرسپولیس در دفاع خواهد بود.

  بیرانوند همچنان فیکس
در خط دروازه اما تغییرات خاصی رخ نخواهد داد و علیرضا بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول پرسپولیس خواهد بود و رادوشویچ روی نیمکت خواهد بود تا دروازه‌بان کروات سرخپوشان منتظر فرصتی برای عرض‌اندام خودش باشد.

  نیمکت بسیار خوب این فصل برای پرسپولیس
با جذب بازیکنان مورد نظر برانکو، حالا در شرایط معمولی بازیکنانی مانند رادوشویچ، ربیع‌خواه، صادق محرمی، نوراللهی، سیامک نعمتی و علی علیپور و شایان مصلح نیمکت‌نشینان پرسپولیس خواهند بود و به نظر می‌رسد حتی در صورت رفتن ‌سروش رفیعی، پرسپولیس امسال مشکلی روی نیمکت نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7een

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به لیست پرستاره پرسپولیس برای فصل آینده