تاریخ انتشار: 1396/03/22 10:40
کد خبر: 204343

پرسپولیس - سعد ناطق؛ انتقالی که منتفی شد

باشگاه پرسپولیس تمایلی برای جذب سعد ناطق ندارد.
پرسپولیس - سعد ناطق؛ انتقالی که منتفی شد

تعداد نفرات حاضر در  لیست بزرگسالان باشگاه پرسپولیس با آمدن شایان مصلح به ۱۸ نفر رسید و از این‌رو این باشگاه از جذب سعد ناطق منصرف شد.

مدافع عراقی همراه با کاروان تیم ملی عراق روز جمعه ۱۹ به تهران آمد و از این‌رو صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد و بعد از بازی امروز عراق و ژاپن هم قرار نیست این اتفاق رخ دهد.

سازمان لیگ روز گذشته (یکشنبه) رسما به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد علی علیپور و احسان علوان‌زاده برای فصل آینده جزو بازیکنان بزرگسال این باشگاه به حساب خواهند آمد و با توجه به این قضیه لیست بزرگسالان پرسپولیس پر است.

لیست بزرگسالان پرسپولیس را در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی‌، محسن مسلمان،‌ احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی، وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا و مهدی طارمی تشکیل می‌دهند. این در شرایطی است که کمال کامیابی‌نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند که این اتفاق به احتمال زیاد رخ خواهد داد. ضمن اینکه در صورت ماندن رفیعی در پرسپولیس یا آمدن داریوش شجاعیان به جای او به جمع سرخپوشان آن وقت یکی از بازیکنان فعلی این تیم از لیست کنار گذاشته خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8yyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم و انتخاب اشتباه سروش رفیعی