تاریخ انتشار: 1396/03/22 12:52
کد خبر: 204301

علی جباری: منصوریان باید بماند و ادامه دهد/ استقلال نمی‌خواهد بازیکن قیمت بالا بخرد

پیشکسوت استقلال گفت: باید به منصوریان فرصت داد تا او کاری که در استقلال شروع کرده را به انتها برساند.
علی جباری: منصوریان باید بماند و ادامه دهد/ استقلال نمی‌خواهد بازیکن قیمت بالا بخرد

علی جباری در مورد حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «من به استقلال علاقمند هستم و سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام و اگر استقلال الان به یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران تبدیل شد حاصل زحمات بازیکنان نسل قدیم است که موفق شدند نام این باشگاه را بزرگ کنند. من هم به نوبه خودم سهمی در موفقیت‌های گذشته استقلال داشتم و در حال حاضر هم اگر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.»

وی در خصوص حاشیه‌های بوجود آمده در چند روز اخیر برای باشگاه استقلال افزود: «هیات مدیره استقلال افرادی هستند که وزیر ورزش آنها را انتخاب می‌کند و زمانی که یک عضو از هیات مدیره باشگاه با صحبت‌هایش تیم را به حاشیه می‌برد باید وزیر دخالت کند و جلوی این رفتارها را بگیرد. این مسائل را باید فراموش کرد و مسئولان باشگاه و کادر فنی باید تمام تلاش خودشان را برای بستن تیم قدرتمند بکار گیرند و با مصاحبه‌های خود تیم را به حاشیه نبرند.»

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد منصوریان در فصل گذشته و ادامه کار این مربی بیان کرد: «منصوریان فصل قبل را خوب شروع نکرد و نتوانست در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کند اما رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد و در نیم فصل دوم تیم را به جایگاه دوم جدول رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی کسب کرد. باید به منصوریان فرصت داد و او کاری را در استقلال شروع کرد که باید به انتها برساند.»

جباری در مورد عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل گفت: «مدیران استقلال دنبال این مساله هستند تا با هیجان‌هایی که در نقل وانتقالات اتفاق می‌افتد یک بازیکن را با قیمت بالا نخرند. هر بازیکنی قیمت طبیعی خودش را دارد و نباید یک بازیکن را به هر قیمتی جذب یک باشگاه کرد. عملکرد مدیران استقلال هم خوب بود و قطعا در روزهای آینده خبرهای بهتری در راه است.»

وی در خصوص ادامه کار افتخاری در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه افزود: «افتخاری عملکرد خوبی در استقلال داشت و به دور از حاشیه کارش را پیش می‌برد اما تنها نکته ضعف افتخاری عدم توجه‌اش به پیشکسوتان باشگاه است. مدیرعامل یک باشگاه باید به پیشکسوتان توجه کند تا سایر نفرات هم این کار را انجام دهند اما ما هیچ توجهی از افتخاری نسبت به پیشکسوتان استقلال ندیدیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vmaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جباری: استقلال نقطه ضعف‌هایی دارد/ نایب قهرمانی حق منصوریان بود

شوک کی روش به شماره 9 استقلال
منصوریان بازنده اصلی داستان ملی پوش شدن کاوه