تاریخ انتشار: 1395/05/20 14:04
کد خبر: 268687

کاشانی: امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود

جعفر کاشانی، رئیس‌ هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از مخالفت همه ارکان این باشگاه با بازگشت رامین رضاییان به جمع سرخپوشان خبر داد.
کاشانی: امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود

 

جعفر کاشانی با اشاره به اتفاقاتی که در جلسه هیئت مدیره برای پرونده بازگشت رامین رضاییان رخ داد، گفت: همیشه گفته‌ام پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نمی‌تواند متکی به بازیکن باشد. باشگاه شأن و منزلتی دارد که باید مدنظر قرار بگیرد. ما نمی‌توانیم همه چیز را زیر پا بگذاریم.

 

کاشانی افزود: باشگاه حرمت دارد. مگر می‌شود یک بازیکن با گذشته و آینده پرسپولیس بازی کند؟! باشگاه پرسپولیس هیچ وقت خودش را متکی به یک یا دو بازیکن ندانسته و از این به بعد هم باید همین راه را برود. جایگاه باشگاه مشخص است، فرهنگ باشگاه و هوادارانش هم مشخص است. یک زمانی به پای بازیکنان این تیم میلیون‌ها تومان پول می‌ریختند، اما کدام یک از بازیکنان پرسپولیس، پیراهنش را به پول فروخت؟ همه ماندند تا امروز، پرسپولیس شد پرسپولیس.

 

وی با اشاره به اینکه در جلسه هیئت مدیره نیز نظراتش را با همین صراحت بیان کرده است، ادامه داد: ما ترسی از کسی نداریم. هر کسی که به باشگاه می‌آید، باید بداند ما دو فاکتور در پرسپولیس داریم؛ اول هواداران و بعد پیشکسوتان که باید حرمت و شأن این دو گروه حفظ شود نه اینکه هر کسی دلش خواست قراردادش را فسخ کرده و هر وقت خواست از پرسپولیس برود،‌ دوباره برگردد و اتفاقی هم رخ ندهد. ما باید آبرو و حرمت باشگاه را حفظ کنیم. هواداران از ما که تصمیم‌گیرنده هستیم، انتظار دارند. خدا را شکر که تیم هم خوب کار می‌کند و نیازی نبود بیش از این در مورد بازیکن‌هایی که از لیست بیرون ماندند، صحبت کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من اصلاً مخالف رامین رضاییان نیستم بلکه شأن و جایگاه باشگاهم را نگاه می‌کنم. می‌دانید چه بزرگانی این پیراهن را به تن کرده‌اند و برایش جام گرفته‌اند تا امروز همه به وجود باشگاهی به نام پرسپولیس افتخار کنند؟ ما قداست نام پرسپولیس را حفظ کردیم. برای ما اخلاق مهم‌تر از باقی مسائل است. من دعا می‌کنم در آینده باشگاهی داشته باشیم که کسی جرأت نکند به خودش این اجازه را بدهد که به پیراهن تیم پشت کرده و پیراهن پرسپولیس را به همین راحتی کنار بزند. همه باید به نام پرسپولیس، گذشته این باشگاه، هوادارانش و پیشکسوتانی که دارد، احترام بگذارند. حرف ما در هیئت مدیره همین بود.

 

کاشانی در خصوص جابه‌جایی در هیئت مدیره باشگاه استقلال و احتمال تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در این مسائل دخالتی ندارم. اگر تصمیم‌گیرنده بودم، می‌توانستم به شما جواب کاملی بدهم، اما فقط این را می‌گویم که امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. هر کسی می‌آید به فکر بزرگ نگه‌داشتن پرسپولیس باشد و بتواند هواداران را راضی کند.

 

وی همچنین در خصوص صحبت‌های علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه مبنی بر اینکه پرسپولیس از برنامه 90 به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور شکایت خواهد کرد، گفت: این حرف‌ها که شوخی است! اتفاقاً معتقدم برنامه 90، یک برنامه بسیار پربار است که باید در کنار فوتبال ما باشد. حالا یکسری مسائل هم در آن به‌وجود آمده که باید از کنارش بگذریم. طاهری هم مدیر خوبی است و به سمت شکایت از رسانه‌ها و دوستانی که داریم،‌ نمی‌رود. البته مسائلی در برنامه دوشنبه شب مطرح شده است که باز هم می‌گویم امیدوارم همه چیز به خیر بگذرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogydl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: من کی گفتم رامین رضائیان تا نیم فصل صبر کند؟