تاریخ انتشار: 1396/03/24 13:56
کد خبر: 203729

پرونده بسته شد/ استقلال وارد بازی خرید این ستاره نمی شود

آبی ها تصمیم جدی برای مذاکره با رضاییان ندارند و نمی خواهند تا این وارد بازی ستاره ی پیشین پرسپولیس شوند.
پرونده بسته شد/ استقلال وارد بازی خرید این ستاره نمی شود

موضوع انتقال رامین رضاییان به استقلال یکی از پرونده های جنجالی نقل و انتقالات تابستانه بود. مصاحبه افتخاری مدیرعامل استقلال مبنی بر اینکه اگر منصوریان خواهان جذب رضاییان باشد، استقلالی ها با او وارد مذاکره می شوند، تنها اظهار نظر رسمی درباره ی این انتقال است و قبل و بعد از این اظهار نظر هیچ کدام از دو طرف این انتقال به اظهار نظر مستقیمی نپرداخته بودند.

 

بسیاری عقیده داشتند که بعد از پایان اردوی تیم ملی، رضاییان با استقلالی ها وارد مذاکره می شود اما این اتفاق رخ نداد. مدیران استقلال بر خلاف اظهار نظر افتخاری که البته توپ را به زمین منصوریان انداخته بود علاقه ای ندارند تا مذاکره ی مستقیم با رضاییان انجام دهند و برای این موضوع دلیل محکمه پسندی دارند. آبی ها عقیده دارند که رضاییان علاقه ای به استقلالی شدن ندارد و به همین دلیل ممکن است با استفاده از پیشنهاد استقلال برای جلب توجه هواداران این تیم استفاده کند و در پایان این ماجرا رضاییان برنده ی این معامله ی انجام نشده باشد و استقلالی ها یک شکست سنگین را متحمل شوند.

 

مدیران استقلال به همین دلیل عقیده دارند با وجود وریا غفوری و خسرو حیدری در سمت راست زمین، استقلال نیازی به چنین ریسک بزرگی ندارد و نباید وارد بازی رامین رضاییان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aok5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف حضور رامین رضاییان در استقلال مشخص شد